wie weet wat dit is???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ranne1977
    Retired
    • Jan 2010
    • 93

    #1

    wie weet wat dit is???

    Korting op 420shop
    hoi iedereen,
    wie weet wat dit is? heb reeds al een plant omgelegd! je ziet duidelijk op de foto de versmalling, bruine kleur ( geen groene stam), en voelt aan als beginnend rot. Aan de zijtakjes zie je niks abnormaals, en dan op een dag hangen naar beneden, gebroken.

    iemand raad??? als het snel gaat, is het niet erg

    Grtz
    Attached Files
  • OnlineAlien
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Feb 2009
    • 90

    #2
    Re: wie weet wat dit is???

    Ik zie het niet goed, ik zie dat je bovendeel van je stam een verdikking heeft, en de onderkant begint wat roodachtig te worden, maar dat is niet abnormaal.. Soms wordt je stam wat roder door de koude.. Ik zie niet echt een rot ergens.. ik zie wel op bladeren van je andere plant dat je aan het overvoeden was of bent..

    Comment

    Bezig...