Probleem met blad

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ableton
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Nov 2009
    • 7

    #1

    Probleem met blad

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Ik zit in mijn 2e week bloei, met een 600wt en een 400wt naast elkaar op 20 centimeter afstand van de hoofdtoppen van de planten.
    Delen van mijn bladeren zijn geel en brokkelen af. ze staan ook gedraaid.
    Ik gebruik een ph van 5.8 en voeding is 1.8 ec
    Wat doe ik fout??
  • pedro
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Aug 2009
    • 432

    #2
    Re: Probleem met blad

    Lamp moet veeeeel verder van je toppen (1000 W op 20 cm????). Je bent je planten aan het grillen (en is best gevaarlijk denk ik).
    The more I see, the less I know, the more I like to let it go

    Comment

    • greensteven
      Chronic Stoner
      • Oct 2009
      • 197

      #3
      Re: Probleem met blad

      denk ik ook ! doe er maar 30 cm bij mag op dik halve meter van je planten greets

      Comment

      • Trix
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 311

        #4
        Re: Probleem met blad

        ik denk dat je een regel van 1cm per watt mag hanteren bij hps. Met een kleine pc fan onder je lamp kan die wel wat dichter.
        sigpic
        Trixters kweekje

        Comment

        • zaatotop
          Expert Stoner
          • Mar 2010
          • 99

          #5
          Re: Probleem met blad

          1 cm per watt lijkt mij ook iets te veel van het goede.. 600W zou dan 6 meter hoog zijn
          maar een mm wordt er bedoelt..

          Maar hier is idd sprake van uitdroging!

          Comment

          • Young Blood
            Expert Stoner
            • Aug 2009
            • 95

            #6
            Re: Probleem met blad

            dat was een typfout van trix denk ik

            uw Watt delen door 10 is de juiste hoogte denk ik

            bv 600w/10= 60cm

            Comment

            Bezig...