geslacht??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • laurens_enzu
    T.H.C. Master
    • May 2008
    • 512

    #16
    Re: geslacht??

    mooie plant had je daar bobo! :o
    en de oogst zag er ook zeer mooi uit! heb je lang mee gedaan zeker?

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #17
      Re: geslacht??

      Oorspronkelijk geplaatst door laurens_enzu
      heb je lang mee gedaan zeker?
      Kon toch gedurende een jaar op men gemak een buitenwietje roken , en hij werd er niet slechter op .

      PS : nu terug on-topic

      Oorspronkelijk geplaatst door janjaap
      hallo , ik heb een skunkje buiten staan het is een kruising tussen skunk nr 3 en a2 en hij vertoont de eerste tekenen
      van mannelijkheid namelijk hele kleine bolletjes is dit mogelijk ? 1 of 2 niet echt meer
      grtz janjaap
      Dit is mogelijk.

      Is het regulier zaad, dan is het een mannetje, komt het uit feminised zaad heb je nog kans op een hermafrodiet dan kan je de mannelijke bloempjes verwijderen en verder in de gaten houden.

      Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
      Check dit topic eens: Mannetje Vrouwtje
      Grtz
      Last edited by Jointjedraaien; 15 May 2011, 17:14.

      Comment

      Bezig...