ZaadProbleem

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • shadow
    Retired
    • May 2010
    • 95

    #1

    ZaadProbleem

    Korting op 420shop
    ik heb nu al bijna 3 weken mijn zaadjes ongeveer 5 mm in de grond zitten.

    en toch is er nog maar 1 al circa 6 dagen uitgekomen en ziet er niet zo fris uit.

    zou het komen omdat ik zaden heb gekocht die mischien niet zo vaak verkocht worden?

    ik heb wel een snelle kijk genomen onder de stek en zaaigrond en er zijn er nog 3 met een worteltje van ongeveer 3mm.

    de ander is nog dicht.

    hier wat foto's hopelijk heeft iemand een ideetje

    zaad2.jpgzaad1.jpg
  • Amneeshigh
    Retired
    • Apr 2010
    • 1145

    #2
    Re: ZaadProbleem

    Weet niet waar ze staan maar het lijkt erop dat het drijf nat is en als het buiten is is het nog te koud.


    Greetzz GG

    Comment

    • shadow
      Retired
      • May 2010
      • 95

      #3
      Re: ZaadProbleem

      ze staan binnen onder de tl-len ivm het eerste leventje.

      en had ze indd net water gegeven, maar ze staan binnen dus zou warm genoeg moeten wezen.

      hier fotos:

      Afb006.jpgAfb004.jpgAfb007.jpg

      Comment

      • Amneeshigh
        Retired
        • Apr 2010
        • 1145

        #4
        Re: ZaadProbleem

        Oke niet te nat houden en lekker warm , Zal het niet gewoon aan het zaad liggen oud of een slechte zaadbank.



        Greetzz GG

        Comment

        • angel777
          Cronic Grower
          • Mar 2010
          • 3409

          #5
          Re: ZaadProbleem

          eenvoudige manier van ontkiemen
          donkere kom en deksel
          wattenschijfjes erin
          vochting maken
          deksel erop
          ergens op 'n warm plekje wegzetten
          elke dag even kijken hoeveel er ontkiemd zijn
          als ze te koud staan zullen ze niet snel ontkiemen denk ik

          grtz angel777


          IMG00008.jpgIMG00010.jpg
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment

          • snowball
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 101

            #6
            Re: ZaadProbleem

            Lijkt er mij op dat ze veels te nat staan. In de hoeken van uw pot staan er kleine plassen water.

            Ik heb de mijn 2 maal per dag licht besproeit met een handsproeier en altijd enige tijd gewacht zodat het water wat kon zakken. Kwamen boven na 48 uur.

            Kan natuurlijk ook aan het zaad liggen...

            Comment

            • Smoking Fifi
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2009
              • 1362

              #7
              Re: ZaadProbleem

              yop veel te nat en na 3weken moet je niet meer veel leven verwachten die andere zijn wss al verrot...

              Greetz,
              SF
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

              A. The cop!

              Comment

              • shadow
                Retired
                • May 2010
                • 95

                #8
                Re: ZaadProbleem

                das niet zo mooi dan dan moet ik maar even niuwe zaden gaan halen vind et wel jammer want het koste toch genoeg geld

                die kweek die ik nu heb staan heb ik ong. 70 zaadjes gehad alleen is niet gefemin.

                maar bedankt voor de response

                gr or

                Comment

                • tumble trimmert
                  Banned
                  • Mar 2010
                  • 3610

                  #9
                  Re: ZaadProbleem

                  ja kan best dat je zwakzaad heb,kut voor je

                  Comment

                  • HJM
                    Wicked Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2010
                    • 3714

                    #10
                    Re: ZaadProbleem

                    Ik zaai en stek altijd direct in Jiffy7, nooit problemen.

                    Grtz. HJM
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment

                    • Smoking Fifi
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2009
                      • 1362

                      #11
                      Re: ZaadProbleem

                      Volgende maal vochtig houden, niet door nat
                      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                      A. The cop!

                      Comment

                      • shadow
                        Retired
                        • May 2010
                        • 95

                        #12
                        Re: ZaadProbleem

                        ok ga ik proberen kan toch ook nog wel even wachten eigenlijk want men andere planten staan er nog onder maar in ieder geval bedankt voor de info

                        Comment

                        • Adje123
                          Retired
                          • May 2009
                          • 21

                          #13
                          Re: ZaadProbleem

                          zet mn vraag hier ook maar ff bij beetje onzinnig om weer nieuw topic te openen

                          zit hier ook met een lichtelijk probleempje
                          uitgekomen zaadje zit bovenaan
                          wat moet ik nu doen??
                          aarde is nog erg nat
                          de rest van de zaadjes is nog niet uitgekomen (vanaf maandagmiddag in een donkere kast gezet)
                          wellicht iets te vochtige aarde (tussentijds geen water bijgegeven)
                          zijn trouwens gefeminiseerde zaadjes die ik vorig jaar gekocht heb en een jaar in de vriezer bewaard heb
                          is geen vocht bij gekomen

                          Comment

                          • tumble trimmert
                            Banned
                            • Mar 2010
                            • 3610

                            #14
                            Re: ZaadProbleem

                            je moet ze ook niet in het donker zetten!

                            Comment

                            Bezig...