bladeren afknippen ????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • loodgieter85
    Retired
    • May 2010
    • 9

    #1

    bladeren afknippen ????

    Korting op 420shop
    dag medeliefhebbers

    mijn plantjes zijn ongeveeer 6 weekjes oud en beginnen al lekker te groeien nu ik ze eindelijk onder licht heb gezegt maar mijn vraag ik eigenlijk of ik hier en daar me plant moet bijknippen bladeren die bv onnodige voedingsstoffen gebruiken, geen functie hebben ?? of moet ik hem gewoon lekker laten groeien heb wel wat gezocht op het forum maar kwam steeds bij het einde van de rit uit en zover ben ik nog niet
  • Rararawieowie
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2010
    • 106

    #2
    Re: bladeren afknippen ????

    Je kan hem lekker door laten groeien dat kan geen kwaad.
    Wat jij wilt doen heet dieven.
    De bladeren en zij scheuten die geen functie meer doen door dat er geen licht meer bij kan komen
    knip je dan weg. Dit doe je inderdaad om zoveel mogelijk de energie van de plant naar de toppen en andere bladeren te krijgen.

    Plaats eens een foto van je plantje dan kunnen we je makkelijker helpen

    Gr Rara
    Begin de dag met een dansje en een lach
    Want wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag

    Comment

    • loodgieter85
      Retired
      • May 2010
      • 9

      #3
      Re: bladeren afknippen ????

      DSC00245.jpgDSC00246.jpgbedankt voor je antwoord rara ! hier 2 foto van me 2 grootste plantjes

      verder zien ze er wel gezond uit toch ??? me eerste keer he hahah

      greetz

      Comment

      • Rararawieowie
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Apr 2010
        • 106

        #4
        Re: bladeren afknippen ????

        Ik zou hier nog niet dieven, het licht kan nog helemaal door je plant komen.
        Pas als het echt dicht gaat groeien en de onderste bladeren geen licht krijgen pas dieven.

        Uitleg dieven

        Gr Rara
        Last edited by Jointjedraaien; 10 June 2010, 03:14.
        Begin de dag met een dansje en een lach
        Want wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag

        Comment

        • loodgieter85
          Retired
          • May 2010
          • 9

          #5
          Re: bladeren afknippen ????

          oke thanks

          Comment

          Bezig...