Mijn buitenplantjes (skunk/northernlight) hangen er maar wat slapjes bij, 1 ervan heeft donkere plakken in de kruin. Heb er wel een paar tijdje terug verpot, volgens mij ook die met die bruine kruin, zouden er wortel beschadigd zijn?
Iemand een idee wat er fout is?
Iemand een idee wat er fout is?




Comment