Aantal vragen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • knalpinda
    Retired
    • May 2010
    • 4

    #1

    Aantal vragen

    Korting op 420shop
    hallo mensen.
    ik ben gister naar de growshop geweest en heb 2 stekjes gekocht voor buiten(Santa maria&Bubble gum).
    nou is mijn vraag wat kan ik nu het beste doen?Ik ga deze week nog een spacykuip halen.
    ik heb een paar foto's om te laten zien hebben jullie tips voor mij?

    alvast bedankt!.
    P1020082.jpgP1020080.jpgP1020079.jpgP1020083.jpgP1020081.jpg
  • Abel
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2010
    • 834

    #2
    Re: Aantal vragen

    Zo snel mogelijk in de speciekuip van 65 liter en grond halen bij de growsjop

    Comment

    • knalpinda
      Retired
      • May 2010
      • 4

      #3
      Re: Aantal vragen

      Oke thx ik heb vanmiddag ff snel 2 potten gehaald van ongeveer 20 a 25 per pot is dat ook oke?
      bij de eerste foto zie je dat het er wat slapjes bij hangt wat moet ik nu doen?
      Hier de foto´s

      Gr knalpinda.
      P1020084.jpgP1020087.jpgP1020085.jpg
      Last edited by knalpinda; 30 May 2010, 22:15.

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: Aantal vragen

        Maak met doorzichtig plastic even een tentje over je plantjes zo hebben ze paar dagen bescherming en extra vocht
        om langzaam aan wortel te krijgen.
        En zorg dat de aarde vochtig blijft.
        Groetjes Belladonna
        God was never on your side..

        Comment

        • knalpinda
          Retired
          • May 2010
          • 4

          #5
          Re: Aantal vragen

          ik kwam net thuis en toen higen de blaatjes en die verkleuren een beetje wat moet ik doen

          Comment

          • Amneeshigh
            Retired
            • Apr 2010
            • 1145

            #6
            Re: Aantal vragen

            Luchtvochtigheid omhoog . Men pakt een fles die snij de door midden en die plaats je over de stek.

            Als je water geef geef dan een klein beetje op je steenwol blokje het is vaak zo dat de aarde om het blokje het vocht uit het blokje trekt.

            Greetzz GG

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: Aantal vragen

              Zet er een fles over heen zoals ze al als tip gaven in je post zo krijgen je bladeren extra vocht en verder kan je niks doen gewon zo laten staan ze hebben gewoon even tijd nodig en zorg dat als je morgen bv weg ben dat ze niet in volle zon staan beter paar dagen schaduw .
              maak even een dakje boven ze en gooi er doorzichtig plastick over heen zo kas idee en over paar dagen staan ze helemaal ze moeten wennen aan het buiten staan en wortel aan maken dat kost tijd .

              groetjes ik ga slapen
              God was never on your side..

              Comment

              • knalpinda
                Retired
                • May 2010
                • 4

                #8
                Re: Aantal vragen

                P1020095.jpgP1020093.jpgP1020094.jpg

                Comment

                • Amneeshigh
                  Retired
                  • Apr 2010
                  • 1145

                  #9
                  Re: Aantal vragen

                  Je stek een beetje water geven rond de stam, een 200 ml en de stek even met een planten spuit nat spuiten, fles erover en dan komt hij wel weer.

                  Zet hem wel even in het licht en niet te warm maar wel min 18 uur.

                  Greetzz GG

                  Comment

                  Bezig...