Amnesia zaadjes?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Skytje
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 171

    #1

    Amnesia zaadjes?

    Korting op 420shop
    Ik was zaterdag avond naar de coffeeshop"miami" geweest.
    Ik kocht mijn zakje met amnesia lekker wietje trouwens :p. Als ik thuis was...zag ik in me zakje
    zaadjes tussen zitten ale denk ik toch op het eerste gezicht.

    De pot waar dat de amnesia in zat in de miami was bijna leeg ken dus geruis in me zak.
    Ik vind het niet zo erg..moet ik minder crushen . ken ne paar foto'kes genomen ervan.

    Als het zaadjes zijn...zou ik ze kunnen gebruiken.

    Grtz sky
    Keep it Green
  • Skytje
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 171

    #2
    Re: Amnesia zaadjes?

    Attached Files
    Keep it Green

    Comment

    • Skytje
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 171

      #3
      Re: Amnesia zaadjes?

      Attached Files
      Keep it Green

      Comment

      • Skytje
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 171

        #4
        Re: Amnesia zaadjes?

        Attached Files
        Keep it Green

        Comment

        • bobo
          Cronic Grower
          • Oct 2007
          • 3103

          #5
          Re: Amnesia zaadjes?

          Tussen je duim en wijsvinger nemen en een zachte druk uit oefenen op de zaadjes, degene die hard aanvoelen zijn goed (zijn ook meestal de donkerste).

          Grtz

          Comment

          • Buizerd
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 1161

            #6
            Re: Amnesia zaadjes?

            Die donkere zien er rijp genoeg uit!

            Kans dat het hermafrodieten worden...

            Comment

            • Skannabis
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Dec 2007
              • 254

              #7
              Re: Amnesia zaadjes?

              Zaaien hé, en afwachten
              Wel veel zaadjes dat je daar in je zakje had

              Comment

              • Skytje
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2008
                • 171

                #8
                Re: Amnesia zaadjes?

                Er zitten een paar goeie tussen....ken er gisteren nog eens 5 goeie uitgehaald.
                Op zich weegt een zaadje niet veel maar als je allemaal samen legt. Betekend beetje minder wulle.
                Maar kvind het niet erg...hopelijk komt er iets uit.

                Mijn vraagje een zaadje kan je dat bewaren?

                Ik zou graag 3 maanden w8ten...eerst mijn kweekj afronden....kastje aanpassen.
                In de zomer zou het te warm worden in me kast...+nog eens die lamp.

                Grtz
                Keep it Green

                Comment

                • bobo
                  Cronic Grower
                  • Oct 2007
                  • 3103

                  #9
                  Re: Amnesia zaadjes?

                  Zaadjes in een donker doosje in ijskast leggen.

                  Grtz

                  Comment

                  • Skytje
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 171

                    #10
                    Re: Amnesia zaadjes?

                    Voila si...kent gedaan....
                    Je bedoeld toch niet het vriesvak in een frigo he?

                    Grtz
                    Keep it Green

                    Comment

                    • Guest's Avatar

                      #11
                      Re: Amnesia zaadjes?

                      In de frigo idd :p

                      Comment

                      • bobo
                        Cronic Grower
                        • Oct 2007
                        • 3103

                        #12
                        Re: Amnesia zaadjes?

                        De ijskast dus niet het vriesvak, donker en droog bewaren.

                        Grtz

                        Comment

                        • janjaap
                          Retired
                          • May 2008
                          • 216

                          #13
                          Re: Amnesia zaadjes?

                          chil voor je want zelfs als je bij nirvana of high quality krijg je niet altijd
                          bruine zaden

                          Comment

                          • Skytje
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • May 2008
                            • 171

                            #14
                            Re: Amnesia zaadjes?

                            Owja oke ...kan ze voor zekerheid in de frigo gelegt.
                            Ik zal wel zien wat er uit komt.

                            grtz
                            Keep it Green

                            Comment

                            • Cannab0y

                              #15
                              Re: Amnesia zaadjes?

                              Jammer dat het geen echte amnesia is die ze verkopen in de Miami, anders had je binnen 3 maanden een zeer kwalitatief rokertje gehad voor zeer weinig geld .

                              Greetz

                              Comment

                              Bezig...