Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Backbuilding, ervaring?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Backbuilding, ervaring?

    Korting op 420shop
    Hey iedereen!

    Ik vraag me af iemand ervaring heeft met de techniek 'backbuilding.' Hierbij knip je het bovenste stukje van je toppen eraf, en daardoor zullen je toppen zich meer in de dikte ontwikkelen. Dikkere buds, met een grotere yield.


    Citaat (https://www.420magazine.com/forums/b...ue-buds.html):
    "Yes it is that simple
    Now the idea behind this process; My friend who had years experience told me it was like the bud hitting a barrier, such as another branch! He advised me to take 3 white hairs and a couple of the tiny green points off end of buds!
    I tried this and its way to fiddly etc. So I now simply snip the tiniest bit off each bud head. This just takes the very tip of stem. This sends the bud backbuilding, forming more dense buds, that are all of uniform shape!
    The actual cut is so tiny that it doesn't stall or delay the budding. It doesn't hurt the girl one bit. Just gives really appealing nugs. that are dense as hell!
    When to do it?
    Simply put you want to be past mid way of flower. Or whenever you believe the buds to be of a good developed size. (the pics above were just for demonstration)
    I've used this for years with no ill effects, so if ya fancy it give it a whirl! "


    Er zijn meerdere mensen die dit geprobeerd hadden met goed resultaat. Ze hadden enkele toppen gebackbuild, en vergeleken met de toppen die dat niet waren.

    Maar nu vraag ik me af, hebben jullie ervaring ermee, en raden jullie het aan?

    Groetjes

    #2
    Om de zoveel tijd komt er terug een nieuwe 'techniek' uit. De bewijzen zijn meestal 'van horen zeggen'. Proberen gewoon en laat het ons weten.
    Ik ga in ieder geval mijn zorgvuldig gekweekte buds niet beginnen knippen mid bloei.

    Mocht iemand het doen, hou even een verslag bij. Wie weet werkt het echt. Maar zelfs mocht het werken. Wat scheelt het dan? 5% 10%

    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

    Comment


      #3
      Toch heb ik zelf ook wel eens zoiets uit onwetendheid gedaan en die top werd idd stukken dikker
      Zo dik dat er enorme rot in kwam. Ik denk door het wondje want de rest had nergens last van

      Comment


        #4
        Ik heb enkele toppen toch maar gebackbuild. We zullen het zien.

        Comment

        Bezig...
        X