Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Super silver haze of iets anders?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Super silver haze of iets anders?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik heb super silver haze zaden gekocht maar twijfel of het niet een andere soort is die ik gekregen heb....
    De vingers van de bladeren zijn enorm breedt en niet zo lang...de planten blijven erg laag terwijl ze al 20 dagen in de groei staan....
    Van haze ben ik grotere planten gewent en heel ander blad....
    LIJKT DIT VOLGENDS JULIE OP SUPER SILVER HAZE?!!!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    #2
    Nee, het heeft meer iets weg van een radijs.

    Comment


      #3
      Purple Haze
      Ad usum proprium!

      Comment


        #4
        bedankt voor de serieuze reacties haha

        Comment


          #5
          Was flauw maar wel gepast.

          Van welk zaad bank zijn de zaden afkomstig?
          Wat is de afstand van plant tot lamp?
          Je kan onmogelijk zien om welk soort het gaat! (Dit is al zo vaak gevraagd op dit forum..)

          Een haze plantje kan je ook laag/klein houden door diverse technieken. Hoeveelheid licht speelt ook een rol, vandaar de vraag wat de afstand is tussen lamp en plant. Doordat de plant Indica dominant is zijn de bladen dan wat dikker en minder lang.
          Ad usum proprium!

          Comment


          • Smokey420
            Smokey420 commented
            Editing a comment
            De zaden zijn afkomstig via een kennis dus niet echt een idee waar ze vandaan komen..de volgende keer ga ik ze zelf bestellen. Hmm ik was gewent van me amnesia haze dat ze onwijs gingen strekken....vandaar dat ik deze vraag stelde..maar idd ik denk ook dat ze indica dominant zijn dan en dus de bloeitijd daardoor hopelijk ook wat korter als 12 weken... de lampen hangen nu ongeveer 50cm vanaf de planten....

          #6
          Twee zwarten kunnen ook een blank kind krijgen. Mijn ssh had ook meer indica genen en was op 9 weken afgebloeid. Je kan enkel afwachten en dan afgaan op geur en smaak. En zelfs dat is niet altijd gelijk.

          Comment


          • Smokey420
            Smokey420 commented
            Editing a comment
            Haha. Oke dan 9 weken dat zou wel fijn zijn! Ik wacht idd lekker rustig af en hoop snel weer wat te kunnen roken!

          #7
          Het blad is inderdaad wat breed voor een soort die voornamelijk Sativa zou moeten zijn. (Skunk, Northernlights, Haze)
          Wellicht heeft deze dan ook een iets kortere bloeitijd. 11 weken is erg lang.
          Njah, je moet dat weer goedmaken met wat langere groei, dus het zal weinig tijdswinst geven op het eind.

          20 dagen groei is ook weer niet zo heel schokkend trouwens.
          Als het meer dan 2 maanden is wordt het interessant.

          Ik denk dat je ze te vroeg getopt hebt, of te ver terug.
          Dat kost altijd wat extra groeitijd.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • Smokey420
            Smokey420 commented
            Editing a comment
            De kortere bloeitijd zou erg mooi zijn haha,maar ze hebben dan ook bijna een maand in de groei gestaan... ik was dit niet gewent aangezien me amnesia haze na 3 dagen al bloei in gingen en alsnog planten van 1.3meter hoog had.. ik heb ze idd maar getopt omdat ze maar niet de lucht in wilden gaan...nu sinds een weekie ongeveer schieten ze wel redelijk omhoog dus afwachten wat het gaat doen.....

          #8
          Maak eens een pixie zonder dat paarse licht. Net voor of net na de lichten aan/uit gaan? Met de flitser.
          http://akk.li/

          Comment


          • Smokey420
            Smokey420 commented
            Editing a comment
            Ik ga zo even een paar foto's maken zonder de discolamp aan! Benieuwd wat julie ervan vinden.

          #9
          je kunt lamp ook gerust even uitzetten om wat fotos te maken.

          Comment


            #10
            Update!

            De plantjes staan nu een weekje in de bloei en beginnen eindelijk een beetje de hoogte in te gaan. Ook heb ik ze gediefd voordat ik ze in de bloei heb gezet...benieuwd wat julie ervan vinden! Alle tips etc zijn welkom!
            Helaas zijn de foto's niet super scherp en hangen de bladeren omdat al een aantal uur het licht uitstaat...
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 3 photos.

            Comment


              #11
              Onderbreek je nu de donkere periode voor foto's? Kan genoeg zijn voor hermas he. Been there, done that. Ballen in een flits

              Comment


              • Smokey420
                Smokey420 commented
                Editing a comment
                Hmm meen je...nouja hopen dat het goed gaat...

              #12

              Comment

              Bezig...
              X