autoflowers en scrog?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • misters
    Stoner
    Nieuw Lid
    • Mar 2017
    • 22

    #1

    autoflowers en scrog?

    Korting op 420shop
    hallo allemaal,

    ik heb een vraag over autoflowers en een scrog zoals de titel al deed vermoeden natuurlijk haha.
    ik ben bezig met mijn eerste kweek in een tent.
    een proces waar ik veel van leer op dit moment, zoals waar ik nu tegen aanloop de hoogte verschillen.
    Dat heb ik redelijk op kennen lossen met de lamp schuin hangen de kleinere planten iets eronder zodat ze hoger staan enz.
    Nu is dat natuurlijk niet de gewenste oplossing vind ik althans zelf haha.
    Ik lees veel over het scrog gebeuren en er zijn toch wat tegenstrijdige berichten iemand een goed advies met autoflowers?
  • DutchGrower
    Senior Stoner
    Member
    • Jan 2013
    • 47

    #2
    Autoflowers vind ik niet uitzonderlijk geschikt voor scrog.
    houd niet in dat je ze niet kan scroggen maar toppen zou ik niet doen.
    na het toppen moet een plant altijd even kunnen herstellen en de groei weer hervatten.
    met AF is de groeiperiode te beperkt.
    gewoon een netje er boven en de planten daarlangs leiden gaat prima en zo kun je de toppen op 1 hoogte houden.

    Comment

    • misters
      Stoner
      Nieuw Lid
      • Mar 2017
      • 22

      #3
      dan zit denk ik daar het tegenstrijdige in .
      je kan ze dus wel leiden via een netje maar niet de hoofdtop eraf halen.

      Bedankt dit ga ik dan bij me volgende ronde even proberen

      Comment

      • dolce
        Senior Stoner
        Member
        • Jan 2017
        • 27

        #4
        Ik heb hier hetzelfde met een achterloopster en zit dus ook met die schuine lamp . Toevallig had ik me net bedacht dat ik de achterloopster gewoon wat ophoog met wat blokjes. Je kunt de bladeren ook buigen achter een tak of takken vastbinden.

        Comment

        Bezig...