Stof op blad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

Als de wortels te nat staan kunnen ze hun werk niet goed doen, de rest kun jezelf invullen.
    Geen toprot tenzij de verstoorde werking wortels heeft bijgedragen aan een sterk verminderde weerstand van de plant.

Hier smaakt de eigen wiet vanaf het begin al beter dan de coffeeshop wiet.
    Weet dat sommige coffeeshops rommelen met synthetische THC, dat effect is heftiger dan natuurlijke THC en een stuk verslavender...
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

• Franco
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Apr 2017
      • 390

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
      Als de wortels te nat staan kunnen ze hun werk niet goed doen, de rest kun jezelf invullen.
      Geen toprot tenzij de verstoorde werking wortels heeft bijgedragen aan een sterk verminderde weerstand van de plant.

Hier smaakt de eigen wiet vanaf het begin al beter dan de coffeeshop wiet.
      Weet dat sommige coffeeshops rommelen met synthetische THC, dat effect is heftiger dan natuurlijke THC en een stuk verslavender...
      Ok, dat is dan duidelijk.

Als jou wiet beter smaakt als waar ik het uit de shop haalt dan wil ik graag jou kennis hebben haha.

Heb net me plantje in een pot 24 gezet met een mix grond van Atami en Biobizz plus aan het water toegevoegd 2 hele kleine druppels wortelstimulator en daarna afgezuurd en aan haar gegeven plus dat ik ze buiten heb verplaatst.

Hopen dat ze het goed gaat doen..

Bedankt voor je uitleg, waardeer ik enorm.

Comment

Bezig...