Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

1 plant groeit als gek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1 plant groeit als gek

    Korting op 420shop
    Mijn white widow x big bud staan nu 5 weken te groeien. Ze zijn allemaal samen ontkiemd en geplant. Ze krijgen allemaal exact even veel voeding en water. En krijgen allemaal even veel licht. Toch is 1 plant veel harder aan het groeien. Die L achteraan was echt al 10cm groter en had veel grotere bladeren. Ik heb hem 2 dagen geleden getopt om zo weer ongeveer even groot te zijn. Hij had 1node meer dan de andere nl. 6.
    Deze week was ik normaal van plan de andere ook te toppen maar zou ik dat wel doen? Ze staan nu weer ongeveer gelijk in hoogte en dikte.
    Ik ben nu wel gestopt met Plagron Power Roots en geef enkel nog om de dag Alga Grow.

    De anderen toppen of niet? Bedankt voor advies
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Patat; 4 May 2017, 18:43.

    #2
    Allemaal toppen of allemaal niet. De kleine top je hoog, de grote top je laag, zo zorg je dat ze ongeveer even groot opgroeien.
    Van toppen krijg je bredere planten, dus als je de kleine niet doet, wordt die straks helemaal overwoekerd.
    Daar is het ook al fout gegaan. Ze krijgen allemaal hetzelfde, terwijl ze niet allemaal dezelfde behoefte hebben.

    Als je met zaden kweekt krijg je nou eenmaal kleine en grote.
    Dat komt omdat 9 van de 10 zaadmakers het zaad niet door'-veredelen tot het stabiel is.
    Ze willen zo snel mogelijk geld maken, en een strain stabiel krijgen duurt tot de 7e generatie.
    Mjah,als je ook de tweede (of soms zelfs de 1e) generatie duur kunt verkopen door je naam, waarom wachten eh ..
    Met 1000 bruikbare zaden per plant is dat lekker binnenlopen als je een zoldertje met 50 zaadplanten hebt staan.
    Waarom denk je dat iedereen zaadverkoper wil spelen
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Nahja, tis niet fout gegaan natuurlijk, alles leeft nog, maar als je ze evenveel geeft, dan krijgen die grote te weinig, of die kleine te veel.
        Als je die kleine wat verhoogt door ze ergens op te zetten zijn ze weer even hoog.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          QnQ, dank voor het advies. Heb de kleinere net getopt. Ik zie nu pas uw bericht. Zal er morgen iets onder plaatsen dan. De bladeren zijn mooi donkergroen zonder verkleuringen of flets wordende delen. Heb wel gemerkt dat er op de onderste blaadjes (die je amper ziet door die kanjers van bladeren ervoor) soms wat fluo gele topjes zitten. Denk dat dat is omdat er rechtstreeks water met voeding op gekomen is. Maar da's 2 kleine blaadjes op de volledige plant, dus zal niks ergs zijn. Ze geuren al heerlijk als je de tent opentrekt nom nom

          Comment


            #6
            ff komen piepen hier nadat ik je reply zag in m'n topic. Ik ben wel benieuwd naar de led-lamp waar je mee aan de slag bent.
            Kan je hier meer info over geven?

            En zoals bij jou is er bij mij ook 1 plantje met wat verschil in groei. Wel is het omgekeerd, hier is er 1tje wat trager dan de andere 3. Maar ik zie het goed komen, net als bij jou

            Succes! Ik hang m'n hangmat hier ff om te volgen

            Comment


              #7

              Comment

              Bezig...
              X