Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Buitenplant +/- maand oud, staan nog in stekpotjes.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenplant +/- maand oud, staan nog in stekpotjes.

    Korting op 420shop
    Hallo Allemaal,

    Korte vraag hier, waarschijnlijk al talloze keren voorbijgekomen. Afijn geen tijd om heel het forum door te lezen dus wellicht kunnen jullie me ff helpen.
    Ik heb 2 buitenplantjes staan. Nu ong een maand uit, zo'n 40cm Hoog, mooie groene kleur en flink bezig bovenin. hebben achter het raam gestaan en zoveel mogelijk uit de zon met de warme dagen van afgelopen 2 weken.
    Nu staan ze nog in de stekbakjes, heb ze nog niet naar grotere potjes verpot. (sukkel(?))
    vandaag gaan ze dan eindelijk grotere potten in. Wilde ze meteen in 40 liter(potgrond) bakken zetten. maar weet even niet wat handig is.

    Wie kan mij helpen?

    Mvg,


    Birdy

    #2
    Tuurlijk, hoe minder je eraan komt of ompoot des te beter de plant zich gaat voelen.

    Ik neem aan dat het geen autoflowers zijn, die houden niet van ompoten ?

    Als je de planten naar buiten doet, niet meteen in de volle zon zetten maar even een paar dagen laten wennen in de schaduw.

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Iets met mug en olifant.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        bedankt voor de feedback, en ja ben indd nogal een beginner

        Comment

        Bezig...
        X