Buitenplant +/- maand oud, staan nog in stekpotjes.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Birdyflower
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • May 2017
    • 2

    #1

    Buitenplant +/- maand oud, staan nog in stekpotjes.

    Korting op 420shop
    Hallo Allemaal,

    Korte vraag hier, waarschijnlijk al talloze keren voorbijgekomen. Afijn geen tijd om heel het forum door te lezen dus wellicht kunnen jullie me ff helpen.
    Ik heb 2 buitenplantjes staan. Nu ong een maand uit, zo'n 40cm Hoog, mooie groene kleur en flink bezig bovenin. hebben achter het raam gestaan en zoveel mogelijk uit de zon met de warme dagen van afgelopen 2 weken.
    Nu staan ze nog in de stekbakjes, heb ze nog niet naar grotere potjes verpot. (sukkel(?))
    vandaag gaan ze dan eindelijk grotere potten in. Wilde ze meteen in 40 liter(potgrond) bakken zetten. maar weet even niet wat handig is.

    Wie kan mij helpen?

    Mvg,


    Birdy
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #2
    Tuurlijk, hoe minder je eraan komt of ompoot des te beter de plant zich gaat voelen.

    Ik neem aan dat het geen autoflowers zijn, die houden niet van ompoten ?

    Als je de planten naar buiten doet, niet meteen in de volle zon zetten maar even een paar dagen laten wennen in de schaduw.

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Iets met mug en olifant.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Birdyflower
        Zaadje
        Nieuw Lid
        • May 2017
        • 2

        #4
        bedankt voor de feedback, en ja ben indd nogal een beginner

        Comment

        Bezig...