skunk autoflower groet geen toppen!?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wietplantenvraagjes
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jun 2017
    • 7

    #1

    skunk autoflower groet geen toppen!?

    Korting op 420shop
    Hallo mijn naam is Tom en heb voor het 2de jaar autoflower gekocht.
    Ik heb ze 22 april geplant dus ze staan nu 7 weken.
    Maar ik heb een klein probleempje.
    Ik heb 2 planten en die staan volop in bloei, maar een plant en die doet helemaal niks.
    En ik heb geen idee wat ik er aan kan doen.
    Ik kon maar 1 foto posten dus heb een collage gemaakt ervan.
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

    Groetjes Tom
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • joremkrank
    Cronic Grower
    Lucky Member
    • Oct 2015
    • 3260

    #2
    hakselaar,kliko vuilnisbak,begraven ken ook.gaat helaas niet meer goedkomen,nieuwe ontkiemen en gaan,succes ermee
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      't Is moeilijk te zien op die foto, maar volgens mij is er toch wel bloei ?
      Dat die ene wat langzamer op gang komt kan best. Die anderen zijn ook nog maar net begonnen dus dat zal wel goed komen.
      Ze zal er alleen wat langer over doen dan de rest.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...