Ik woon 4 hoog, beneden heb ik voor de lol wat zaden gestrooid in de tuin van gemeente. Er komen er nu 3 uit maar kan mogelijk een mannetje tussen zitten. Ik woon op 5 hoog en plant staat op het balkon. Staan de vrouwtjes hier veilig om niet bevrucht te worden???
Hoeveel afstand is veilig?
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Tags: Geen
-
Jij verhuist vlug. Van 4 hoog naar 5 hoog in een handomdraai.
Stuifmeel kan ver geraken en ook vliegende bevruchters zoals bijen geraken heel hoog. Misschien als je verhuist naar 100ste verdieping... -
-
Ahahah 4 hoog inderdaad, foutje
allright ik hou ze in de gaten, zie ik een mannetje dan gooi ik m in de schredder.
thanks!Comment





Comment