Uiterst dringende ZAADVRAAG

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jona
    Retired
    • Jun 2008
    • 2797

    #1

    Uiterst dringende ZAADVRAAG

    Korting op 420shop
    Ja ik wil nu nog beginnen,
    Ja ook al is het zo laat op het jaar,
    Ja ik weet dat het veel vroeger moet zijn.

    MIJN VRAAG: Voor buitenkweek: Welke soort begin ik OP DIT TIJDSTIP het best mee met oog op een maximale oogst met 1 plant. Iets wat vroeger bloeit dan andere dus, om mijn achterstand alsnog te verkleinen.

    Een Early zou best zijn veronderstel ik. Ik hou het momenteel op Early Misty. Indien er geen andere suggesties komen blijft mijn keuze deze.

    Ik moet absoluut niet horen dat ik laat ben, dat heb ik reeds door

    Dank en post zo snel mogelijk aub
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Re: Uiterst dringende ZAADVRAAG

    Oorspronkelijk geplaatst door Jona
    Een Early zou best zijn veronderstel ik.


    Grtz

    Comment

    • Smokey
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2007
      • 2488

      #3
      Re: Uiterst dringende ZAADVRAAG

      Waarom heb je eigenlijk een groot mogelijke oogst nodig als jezelf toch niet rookt en je enkel kweekt om het eens te proberen? (je eigen woorden)

      Peace

      Comment

      • Jona
        Retired
        • Jun 2008
        • 2797

        #4
        Re: Uiterst dringende ZAADVRAAG

        Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
        Waarom heb je eigenlijk een groot mogelijke oogst nodig als jezelf toch niet rookt en je enkel kweekt om het eens te proberen? (je eigen woorden)

        Peace

        Kijk even hier, 4de post:
        http://jointjedraaien.nl/wietforum/b...g-d-t1303.html

        Comment

        • Smokey
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2007
          • 2488

          #5
          Re: Uiterst dringende ZAADVRAAG

          Dat een grote opbrengst een uitdaging is stond er derstraks toch nog niet denk ik .


          Peace

          Comment

          • Jona
            Retired
            • Jun 2008
            • 2797

            #6
            Re: Uiterst dringende ZAADVRAAG

            Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
            Dat een grote opbrengst een uitdaging is stond er derstraks toch nog niet denk ik .


            Peace
            Had ik ergens in mijn inleiding gezet, of ergens op het forum maar kan het niet meer terugvinden. Maar dat is inderdaad de uitdaging ja

            Comment

            Bezig...