Tipssss volgende ronde !? ;)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ehdrbn
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2012
    • 111

    #1

    Tipssss volgende ronde !? ;)

    Korting op 420shop
    Wat adviseren/raden jullie aan.

    Volgende ronde in het 1,50×1,50×2,00 tentje.

    600w hps

    Ga 6x 65L rechthoekige bakken neerzetten.

    +SCROG net

    liefst een lekker zoet wietje met hoge thc

    Zat ook aan haze soort te denken, alleen valt ze af omdat ze paar week langer staat.



    suggesties?
    Bedankt alvast!








  • joremkrank
    Cronic Grower
    Lucky Member
    • Oct 2015
    • 3260

    #2
    casey jones is lekker zoet en in nog geen 10 weken bloei klaar
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment

    • Ronthebudman
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • May 2015
      • 916

      #3
      Mijn lekkerste tot nu toe. Anesthesia van Pyramid seeds. Hoog Thc. Zoet en ook pittig.

      Ben benieuwd naar je verslag.

      Succes, Ron

      Comment

      • Ehdrbn
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2012
        • 111

        #4
        Dat klinkt inderdaad goed! Ff wat info inwinnen
        bedankt!

        Comment

        • vaperke
          Expert Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jul 2015
          • 1488

          #5
          Ik zou net veel verschillende soortjes zetten. Vorige kweek had ik voornamelijk Money maker, maar nu zit ik daar met die honderden grammen van hetzelfde.
          Niet dat ik klaag Maar een beetje diversiteit is toch leuk.

          Mocht ik een kiezen, een goeie Amnesia. De beste dat ik heb gezet was die van K1.
          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

          Comment

          • Ehdrbn
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2012
            • 111

            #6
            thanx voor de tip! was vanplan 2a3 verschillende soorten te doen, om dezelfde rede haha. Hele week spagheti is ook niks

            Comment

            Bezig...