Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Drogen met / zonder ventilatie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Drogen met / zonder ventilatie

    Korting op 420shop
    Ik heb gezocht over hoe ik wiet moet drogen. Ik weet dat het in het donker moet. Ik heb het nu in een oude houten kist gestopt ondersteboven op kamertemperatuur. Elke avond doenik even de kist open om te luchten. Is dit genoeg ventilatie? De ene zegt dat ventilatie nodig is, de ander niet...

    #2
    Er moet vocht uit de toppen verdampen. Dat vocht moet je wel afzuigen op een of andere manier. Anders gaat de boel schimmelen vroeg of laat.
    Ik zet de eerste paar dagen een pc fannetje erop. Dan is er wel luchtbeweging om het vocht af te voeren, maar ze drogen niet te snel. Wat je ook kunt doen is een ovenschaal met rijst in de kist zetten om vocht op te nemen.

    Ik zou in ieder geval wel een afvoertje in de kist maken.

    Succes

    Comment


      #3
      Ik heb nog gedroogd in dozen met zout. Bovenaan touwtje, wiet aanhangen. Kilootje zout onderaan.
      En elke dag eens openen. Werkte ook.
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

      Comment


        #4
        Ik droog ook in een doos touwtje spannen toppen aan hangen doos dicht en elke avond even luchten .
        Dus met jou houten bak is het zelfde goed in de gaten houden of er geen schimmel komt en dan komt het vanzelf goed.
        Als je een Fan gebruik bij drogen heb je kans dat je te snel droog en zetten de suikers zich niet om
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Oke top! bedankt voor de info mannen!

          Comment

          Bezig...
          X