Ik heb gezocht over hoe ik wiet moet drogen. Ik weet dat het in het donker moet. Ik heb het nu in een oude houten kist gestopt ondersteboven op kamertemperatuur. Elke avond doenik even de kist open om te luchten. Is dit genoeg ventilatie? De ene zegt dat ventilatie nodig is, de ander niet...
Drogen met / zonder ventilatie
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Er moet vocht uit de toppen verdampen. Dat vocht moet je wel afzuigen op een of andere manier. Anders gaat de boel schimmelen vroeg of laat.
Ik zet de eerste paar dagen een pc fannetje erop. Dan is er wel luchtbeweging om het vocht af te voeren, maar ze drogen niet te snel. Wat je ook kunt doen is een ovenschaal met rijst in de kist zetten om vocht op te nemen.
Ik zou in ieder geval wel een afvoertje in de kist maken.
Succes -
Ik heb nog gedroogd in dozen met zout. Bovenaan touwtje, wiet aanhangen. Kilootje zout onderaan.
En elke dag eens openen. Werkte ook.Comment
-
Ik droog ook in een doos touwtje spannen toppen aan hangen doos dicht en elke avond even luchten .
Dus met jou houten bak is het zelfde goed in de gaten houden of er geen schimmel komt en dan komt het vanzelf goed.
Als je een Fan gebruik bij drogen heb je kans dat je te snel droog en zetten de suikers zich niet omGod was never on your side..Comment
-






Comment