Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Autoflower na 4 maanden toch in bloei?!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower na 4 maanden toch in bloei?!

    Korting op 420shop
    Hey iedereen.

    Tijd voor een verhaaltje.

    Een tijdje geleden heb ik voor de eerste keer 2x Amnesia autoflowers gekweekt in een kleerkast (kweekverslagje van toen) Bij mijn bestelling van RQS kreeg ik ook een gratis zaadje Royal Cheese Automatic, die ik een tijdje mee in de kast heb gezet met de Amnesia's. Toen die begonnen te bloeien deed de Cheese nog altijd niks en omdat ik er ook niet echt plaats voor had, besloot ik haar gewoon achter de kast onder het dakraam te zetten. Ik ging ervan uit dat ze toch niet meer zou bloeien en ben haar sindsdien gewoon als een sierplantje aan het behandelen, dus enkel water en voor de rest geen voeding of speciale zorgen meer.

    Ondertussen zijn we 4 maanden verder en is deze dame bijna dubbel zo groot als mijn 2 Amnesia plantjes die een paar weken geleden geoogst zijn. Bovendien duiken er de laatste dagen overal witte haartjes op. Zijn dit alsnog bloeihaartjes en zo ja: hoe is dat in godsnaam mogelijk?

    IMG_20171016_170744.jpgIMG_20171016_170721.jpgIMG_20171016_170729.jpg

    #2
    Ik denk dat het geen autoflower is. Ze staat inderdaad in de bloei.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Royal queen staat erom bekend naar spanje te trekken en daar zaden op te kopen, maakt niet uit van wie. Dat bewijst dit dus oa. Ergens iets gekocht waarvan de "breeder" zei dat het autoflowers waren. Woeps. Als je als klant iets vraagt kunnen ze nog altijd zeggen dat het een type pheno is dat langer groeit. Ander zaadbank proberen volgende keer.
      Nu, ik hoor dat ook maar van mijn growshop, maar al die negatieve ervaringen met royal queen spreken niet echt in hun voordeel.

      Comment

      Bezig...
      X