Beste mensen, na het oogsten van mijn white thunder vanwege 1 top met budrot heb ik ze een mooi weekje laten drogen, echter net voordat ik ze in potten wou stoppen zag ik dat in bijna elke top vooral de grote stukken op de takken van binnen vooral doorzichtige draadjes zaten, leken wel kleine web sliertjes ofzo, kreeg het niet op fotot helaas, na de buds open te maken zag ik geen beestjes oid, ze zagen er fris uit en ruiken lekker (nog wel naar gras haha). Maak ik me druk om niets of kan dit toch wat zijn? spidermites las ik al misschien maar dan ook echt op elke top? En nergens beestjes? Het zijn ook alleen maar lange dunnen rechte draadjes geen web structuur zegmaar. Als iemand het weet hoor ik het graag!
Draadjes in toppen??
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X







Comment