Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Amnesia haze autoflower (feminized) gestopt met groeien.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Amnesia haze autoflower (feminized) gestopt met groeien.

    Korting op 420shop
    Hoi allen,

    Ik ben sinds twee maandjes bezig met mijn eerste wietplantjes, alleen is het mij opgemerkt dat mijn amnesia haze autoflower gestopt is met groeien.. Ze ging lekker tot ik vorige maandag (18/12/17) voor het eerst plantenvoeding van pokon gaf. Ik heb haar op 17/11/17 in de aarde geplant en de groei ging zoiezo al een beetje sloom (komt door te weinig licht gok ik, ben opzoek naar een kweektent met 400wat lamp).

    Ik heb haar een weekje gegeven maar ze gaat niet meer, vandaar dat ik jullie even om hulp vraag..
    Ze ziet er volgens mij verder heel gezond uit..

    Iemand tips/tricks?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Er liggen waterdruppels op.
    Ik gok dat ze te nat staan. Dan groeien de wortels niet meer en stopt ze met groeien.
    Autoflowers groeien sowieso maar 3-4 weken.
    (ziet er niet zo verkeerd uit trouwens, beetje meer licht erop, ja)


    !(◎_◎)
    Last edited by QnQ; 27 December 2017, 07:53.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ze stond inderdaad te nat... Na een tijdje geen water begonnen ze weer redelijk met groeien, helaas is ze laatst dood gegaan .. toch bedankt! neem ik weer mee voor de volgende plantjes

      Comment

      Bezig...
      X