Plant [Dun]

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Aidan
    Retired
    • Jun 2008
    • 13

    #1

    Plant [Dun]

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Ik ben nieuw op dit forum en had een vraagje aan jullie.
    Ik heb voor het eerst een plantje.
    Nu heb ik die in een lege kleding kast staan, Binnenin allemaal van dat Aluminium folie om het licht te weerkaatsen.
    Ik heb er 3 lampen opgericht. (Geen TL-Lampen)
    Alleen mijn probleem is nu, Ik heb er geen ventilatortje opgezet dus nu is de Steel/stronk (weet niet hoe je zoiets noemt van een plant) niet zo dik, kan dit voor problemen gaan zorgen?, Hij staat al in de bloei, en ik heb er zo een bamboe stok naast gezet.

    Als er fotos nodig zijn zeggen jullie het maar.

    Met vriendelijke groet,

    Aidan
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Re: Plant [Dun]

    Er zijn twee redenen mogelijk om je iele plantje te verklaren.

    -De zwenkventilator dient o.a. om de wind na te bootsen van buiten en helpt hierbij de stam dikker en sterker worden.
    -Verkeerde lampen of ze hangen te hoog waardoor je plantje zich rekt.

    Je bamboe stok is alvast een goed idee om dit probleem op te vangen .

    Welke lampen heb je ? En een foto is altijd welkom .

    Grtz

    Comment

    • Aidan
      Retired
      • Jun 2008
      • 13

      #3
      Re: Plant [Dun]

      Fotos: (1 foto is beetje wazig)









      Links van de fotos:



      Comment

      • bobo
        Cronic Grower
        • Oct 2007
        • 3103

        #4
        Re: Plant [Dun]

        Die lampen zijn niet geschikt om cannabis onder te kweken en is de reden van je iele plant. Het zou niet veel hebben uitgemaakt mocht je toch een zwenk ventilator geplaatst hebben. Is goed dat je de kast bekleed hebt met zilver papier, onthoud enkel dat wit het beste reflecteerd. Is dit je eerste plant ?

        Grtz

        Comment

        • Aidan
          Retired
          • Jun 2008
          • 13

          #5
          Re: Plant [Dun]

          Ja dit is me eerste plant.

          Ik wacht momenteel op een huisje, en dan wil ik goed gaan kweken.
          Als ik dan 4 plantjes neem is een Lamp van 400 watt dan genoeg?

          En komt er aan dit plantje nog wat wiet of..?

          Groetjes,

          Aidan

          Comment

          • bobo
            Cronic Grower
            • Oct 2007
            • 3103

            #6
            Re: Plant [Dun]

            Oorspronkelijk geplaatst door Aidan
            Als ik dan 4 plantjes neem is een Lamp van 400 watt dan genoeg?
            Een 400w HPS is zeker goed om vier planten te laten groeien en bloeien, reken op ongeveer een opbrengst van 0.6 a 0.7 gram per wat. De meesten zeggen 1 gram per wat, maar daarvoor moeten je omstandigheden allemaal goed zitten. We zien wel eens je met die lamp start .

            Oorspronkelijk geplaatst door Aidan
            En komt er aan dit plantje nog wat wiet of..?
            Veel bloemen zullen er niet bijkomen, maar het geen erop staat is toch al een rokertje. Weet niet hoever je in de bloei staat, naar ik zie zit je in de laatste weken van de bloei ?

            Grtz

            Comment

            • Aidan
              Retired
              • Jun 2008
              • 13

              #7
              Re: Plant [Dun]

              Hahah, ik vind het knap dat je kan zien hoever de bloei is.

              Nog 3 weken Bloei.

              Ik heb dit plantje bij de zaak weg, En dit is een Kruising zeiden ze, Ze zeiden toen dat deze niet zo groot zou worden maar wel sterkere wiet zou brengen.

              Comment

              • Jointjedraaien
                Admin
                Admin
                • Oct 2007
                • 4362

                #8
                Re: Plant [Dun]

                Hey Aidan, ik zou het fijn vinden als je de foto's wat kleiner maakt! 800x600 is genoeg denk ik.
                Mocht het niet lukken wil ik het wel even voor je doen

                Sucses verder!
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment

                • bobo
                  Cronic Grower
                  • Oct 2007
                  • 3103

                  #9
                  Re: Plant [Dun]

                  De bloemen die er nu op staan zijn nu aan het rijpen en uitharden. Als je de komende weken nog geduldig kan wachten zal je gewicht nog een beetje toe nemen. Verwacht geen wonderen, want ik sta al te kijken dat er sowiezo wiet op komt met die lampen.

                  Zijn dat gewone spotjes die je gebruikt ?

                  Als je wilt stel je even kort voor in deze topic member-introduction.html.

                  grtz

                  Comment

                  • Aidan
                    Retired
                    • Jun 2008
                    • 13

                    #10
                    Re: Plant [Dun]

                    Ik zal je nog beter vertellen, eerst zat dat zilver papier er niet en zat er maar 1 lampje van bovenaf.

                    Ja, Gewone spotjes.

                    // Edit

                    @jointjedraaien

                    Dat zal ik even doen.

                    Comment

                    • Gunzor
                      Retired
                      • May 2008
                      • 8

                      #11
                      Re: Plant [Dun]

                      als ik het goed heb, kun je je plant het beste toppen, als die +/- 30 cm hoog is. dan krijg je een veel bredere plant die ook sterker is

                      dit weet ik niet zkr overgens

                      Suc6 met je plant

                      Comment

                      • Jointjedraaien
                        Admin
                        Admin
                        • Oct 2007
                        • 4362

                        #12
                        Re: Plant [Dun]

                        Thanks Aidan, ziet er een stuk beter uit zo
                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment

                        Bezig...