Automatic flower plantjes beginnen nu al in bloei te komen????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ragnar
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2017
    • 106

    #1

    Automatic flower plantjes beginnen nu al in bloei te komen????

    Korting op 420shop
    Beste iederreen,

    Ik ben ongeveer een week of 6 begonnen met het ontkiemen van enkele automaten wiet zaadjes voor buiten.
    Sinds vrijdag heb ik ze omgepot en buiten neer gezet.
    Gedurende het ompotten zag ik dat bij alle plantjes de top al zichtbaar begon te worden...??

    Ze zijn maar een cm of 30-35 groot.

    Hoe kan dit?

    Ben ik te vroeg begonnen met ontkiemen?

    Ze hebben ongeveer ruim 4-5 weken bij mij op de vensterbank binnen gestaan met de tuin op het zuiden.

    Wat heb ik verkeerd gedaan? (zie bijgevoegd mijn pic)

    Hartelijk dank voor jullie feedback want ik ben erg benieuwd.

    Gr

    Attached Files
  • Bringdown
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2017
    • 250

    #2
    als het autoflowers zijn, die bloeien meestal na zon 3~4 weken, daarom zijn het autoflowers.

    Comment


    • Ragnar
      Ragnar commented
      Editing a comment
      Maar autoflowers worden normaliter altijd rond de 1 meter maar toch geen 30 cm?

    • Bringdown
      Bringdown commented
      Editing a comment
      dat ligt er helemaal aan hoe goed ze groeien en hoe groot de potten.
  • Ragnar
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2017
    • 106

    #3
    Bringdown; Ik heb ze sinds afgelopen vrijdag in potten van ongeveer 30Liter (30 cm diameter) staan.
    Ze stonden van tevoren in kleine potjes van 12 cm diameter ongeveer. (1 liter potjes)

    Ik heb ze eerst voor het raam gezet in kleine potjes (om ze eerst wat te laten aansterken) alvorens ze om te potten buiten in een grote pot.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #4
      Ik kan Bringdown wel herhalen maar dat heeft weinig zin.
      Ć‚ā€˜t Is precies zoals hij zegt.

      Te vroeg begonnen dus. Of te laat naar buiten.


      !(◎_◎)
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Flip Hasjkip
        Wicked Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Sep 2008
        • 3595

        #5
        Het is nog niet te laat om een paar nieuwe erbij te zetten. In een pot zo groot mogelijk en meteen naar buiten.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #6
          Had de foto's nog niet gezien op m'n gsm, maar het valt me nog wel mee hoor, qua grootte.
          Ze gaan waarschijnlijk niet zo heel veel meer groeien, maar dit kunnen nog best leuke plantjes worden.

          Je kunt over 2 maanden zelfs nog prima een rondje beginnen met autoflowers.
          Zou deze lekker laten gaan buiten en dan kun je begin juni altijd nog een paar nieuwe zaaien als je denkt dat dat nodig is.
          Dan wel meteen buiten, en in een pot van 6L ofzo, dan zijn ze het snelste.

          Grts,
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Ragnar
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2017
            • 106

            #7
            Bedankt voor je comment.

            Ik ben toch aan het denken om gewone wietplantjes erbij te gaan zetten ipv autoflowers. Brengt meer op dan autoflowers.

            Ik zal blij zijn als die 2 automaten mij 40 gr opleveren.
            Last edited by QnQ; 23 April 2018, 13:48.

            Comment

            • Ragnar
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2017
              • 106

              #8
              Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip
              Het is nog niet te laat om een paar nieuwe erbij te zetten. In een pot zo groot mogelijk en meteen naar buiten.

              Als ik ze direct in een grote pot buiten zou zetten ben ik bang dat ze kapot waaien omdat ze nog zo klein zijn.

              Comment


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                In de natuur waaien ze toch ook niet om ? Daar krijgen ze juist een mooie dikke stam van. Wat je eventueel kunt doen is wat minder aarde in de pot zodat je later, bij eventuele strek, kunt ophogen tot aan de lobblaadjes.
            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #9
              Als het een natte sombere herfst wordt ben je altijd beter af met autoflowers. Kost je toch niks aan energie, voor wat zaden kosten zet je er gewoon wat meer?

              Comment


              • Ragnar
                Ragnar commented
                Editing a comment
                Hahaha dat klopt wat je zegt. alleen ik zit al aan 5 planten in mijn tuin.... mocht de politie ooit binnenvallen dan kunnen ze me niks maken.

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Nope.
                Je mag geen wietplanten kweken.
                Als de politie komt gaan ze waarschijnlijk ook een huiszoekingsbevel hebben, en als je een huurhuis hebt krijg je een brief van de woningbouw.
                Bij een koophuis ben je vogelvrij, dan ligt het eraan of de burgemeester je aardig vindt.
            • Ragnar
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2017
              • 106

              #10

              Flip Hasjkip: Handige tip!

              Thx

              Comment

              • Ragnar
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2017
                • 106

                #11
                @QnQ: Dacht dat 5 planten legaal waren mits ze geen overlast veroorzaken en je geen illegaal stroom aftapt.

                Comment

                • Ragnar
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • May 2017
                  • 106

                  #12
                  ELEN / DEALEN

                  Als je minderjarig bent zul je bij telen van cannabis altijd worden vervolgt. Volwassenen worden bij telen van minder dan 5 planten niet vervolgd, wel kan de politie de planten in beslag nemen. Boven de 5 planten zal je altijd vervolgd worden. De mate van straf is afhankelijk van een aantal factoren zoals de mate van professionaliteit en de hoeveelheid planten. De door de rechter opgelegde straf kan variƫren van een geldboete, werkstraf tot een onvoorwaardelijke gevangenisstraf. Naast deze straf zal de rechter meestal ook je voordeel ontnemen. Dat houdt in dat je alle winst die je hebt gemaakt afgedragen moet worden. Bij dit bij meerdere oogsten een hoog bedrag zijn. In het geval van afgetapte stroom zal de energieleverancier ook om een schadevergoeding vragen, dit bedrag kan ook zeer hoog oplopen.

                  Dealen of verkopen is altijd strafbaar. Alleen in de coffeeshop mag cannabis verkocht worden. Als je tussen de 12 en de 18 bent, val je onder de strafrechtelijk vervolgbare jeugdigen. Iemand jonger dan 12 jaar is niet strafrechtelijk vervolgbaar. Bij volwassenen wordt de straf aan de hand van een puntensysteem bepaald. Hierbij wordt o.a. gekeken naar de hoeveelheid cannabis en verzachtende omstandigheden.

                  Comment

                  • Ipie
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2016
                    • 2241

                    #13
                    Oorspronkelijk geplaatst door Ragnar
                    @QnQ: Dacht dat 5 planten legaal waren mits ze geen overlast veroorzaken en je geen illegaal stroom aftapt.
                    Klopt, Maar je mag er geen lamp boven hebben.
                    Daar buiten moet je bij overlast afstand tekenen.........
                    Heb je er wel een lamp boven bestaat de mogelijkheid dat je huurcontract ontdaan gemaakt wordt....
                    Last edited by Ipie; 27 April 2018, 14:33.

                    Comment


                    • Ragnar
                      Ragnar commented
                      Editing a comment
                      Oke. Nee ik kweek alleen in het voorjaar/zomer buiten in mijn patio tuin 5 planten. En omdat de buren niet direkt aan mijn tuin grenzen heb ik geluk (tot nu toe)
                  • beowulf
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2008
                    • 6495

                    #14
                    Niet vervolgd worden betekent niet dat het legaal is, anders zou je ze sowieso mogen houden en dat is ook niet altijd het geval. Of er daar nu 5 staan te stinken, of 20, buh.

                    Comment

                    • Lambalski
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • May 2018
                      • 166

                      #15
                      Oorspronkelijk geplaatst door Ragnar


                      Als ik ze direct in een grote pot buiten zou zetten ben ik bang dat ze kapot waaien omdat ze nog zo klein zijn.
                      Mijn eerste plant.. Autoflower gelijk na ontkiemen in een speciekuip Zij doe het nog steeds! De eerste foto is toen het plantje net naar buiten kwam en de laatste is van gisteren. Had ook ergens gelezen: Hoe groter de pot, hoe groter de plant... Maar ieder zijn mening denk ik.

                      Attached Files
                      Buitenkweek 2019

                      Comment

                      Bezig...