Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

stroomuitval tijdens dag! Urgent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    stroomuitval tijdens dag! Urgent

    Korting op 420shop
    hallo.
    tijdens dat mn lampen aanstonden is de stroom uitgevallen gisternacht door flinke storm.
    de lampen zijn om 19:00 aangegaan en rond 00:00 is de stroom uitgevallen. ik heb om 06:00 de aardlek weer omgegooid en heb even snel in de tent gekeken. maar niet erbij nagedacht dat de klok ook stil heeft gestaan. dus gaan werken en om 12:00 ben ik thuisgekomen om alsnog de klok te resetten. dus het schema alsvolgt
    19:00 tot 00:00 licht 5 uur
    00:00 tot 06:00 donker 6 uur
    06:00 tot 12:00 licht 6 uur
    12:00 tot nu donker
    om 22:00 gaan de lampen weer aan. dit betekent nu maar 10 uur donker.
    ik wil dan morgen 10 uur licht en 12 uur donker doen zodat de lampen de dag erna om 20:00 aankunnen. en dan weer 11 uur licht en 12 uur donker zodat het weer van 7 tot 7 uur loopt.

    iemand een beter idee?
    en is die 10 uur donker vanavond wel slim of toch lampen pas om 00:00 aan?

    #2
    QnQ jij toevallig online met advies?

    Comment


      #3
      Ik denk dat ik meteen het originele lichtschema weer zou aanhouden.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • DutchHomeGrower
        DutchHomeGrower commented
        Editing a comment
        dan zouden de lampen om 19:00 weer aangaan. zijn die 2 korte nachten geen probleem voor de bloei?

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Dat weet je nooit zeker, maar ik zou het stressmoment zo kort mogelijk houden.

      • DutchHomeGrower
        DutchHomeGrower commented
        Editing a comment
        oke ja ik maak me meer druk om de dan 2 korte nachten. bedankt voor de reactie

      #4
      Ze stonden al op 12/12 ? Ik zou dan gewoon verder gaan waar je gebleven bent, wat langer donker kan geen kwaad.

      Als ze langer licht krijgen heb je kans dat ze weer groeihormonen gaan aanmaken, dat wil je niet in de bloei.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #5
        Flip Hasjkip ja ze staan 5 weken op 12 12. ik heb een fout gemaakt door een uur voordat de lampen uit zouden gaan de lampen weer heb aangezet 6 uur lang. anyways ik ga je advies opvolgen, & QnQ super bedankt voor de snelle reactie.
        Last edited by DutchHomeGrower; 30 April 2018, 18:02.

        Comment

        Bezig...
        X