Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

benodigde licht intensiteit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    benodigde licht intensiteit

    Korting op 420shop
    Echter, vanaf wanneer doen ze het niet meer prima op die manier?
    is dat bij een 50W gloeilampje al? Of kan je er zelfs een 25W spaarlampje voor gebruiken?

    Bij hoeveel licht negeren ze het licht en zien het als 'donker' waardoor ze ondanks het licht gaan bloeien?

    In hoevere hebben ze last van het maanlicht gezien dit ook best intens is vergeleken met het "normale" donkere?

    Vragen, vragen.. Zo veel vragen..


    Alvast bedankt!!!
    Groetjes BYP

    #2
    Da's het grootste probleem denk ik.
    Als je de lichtintensiteit mindert voor een paar uur, dan gaat cannabis zelf het licht opzoeken; strekken.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Da's precies wat ik zei!
      Maar als dat slechts 2 uurtjes per dag (1 's avonds en 1 's ochtends) is, dan zou die niet meteen gaan strekken gezien die overdag ook wel eens onder zware bewolking staat etc. zei die toen..

      En volgensmij had ie daar ook wel gelijk in.. Dus ik ben nog altijd benieuwd hoe het precies zit

      Comment


        #4
        Ja, oke, maar buiten gaan ze ook strekken als ze weinig licht krijgen.
        Binnen past de plant zich snel aan. Een kwartier voor het licht aan gaat gaan de bladeren al omhoog staan.
        Het zal ongetwijfeld kunnen. Zolang ze minder dan 10 uur donker staan blijven ze wel in de groei.
        Ik weet dat het wel gedaan wordt, zonsopkomst en ondergang nabootsen, vooral met kleuren, maar ik heb nog nooit verschil gezien.
        Daarintegen leer ik ook graag bij dus als iemand wat meer weet ....
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X