als je het constant voorhebt? dan ligt er inderdaad daar iets en niet de gene's denk ik ook
Herma's door overdruk in tent?
Collapse
X
-
-
Ik heb het voorgehad bij mijn allereerste kweek ( headstash zaden) erna autoflowering cheese xxl's gehaald, identiek dezelfde kweekwijze toegepast, en daar had ik geen problemen mee. Nu ben ik bezig aan de overige zaadjes die ik nog had van de headstash zaden. Waarbij ik terug herma's ben aan het kweken.
Maar moet er wel bij zeggen dat het niet zo extreem was zoals de eerste keer. Hier en daar wat bolletjes gespot. Maar met de eerste kweek hingen bijna alle toppen vol met balletjes . Ik zal deze avond nog eens een foto maken van de dames. Ik voel me er al een deel geruster in dat het wel allemaal zal meevallen
ze volledig afdoen en opnieuw beginnen ga ik nu niet doen. Beter nog 200g zaadjes wiet als helemaal niets :p
-



Comment