ik ben in het bos een haze wietplant aan het kweken. toen de wietplant boven de grond was gekomen (na 3 dagen) zag ik dat en ging ik naar huis om een gaasje te halen om het eromheen te doen. toen ik terug kwam ongeveer 1 uur later leek het alsof er iets op was gevallen en het plantje lag los op het zand. ik heb de wortel terug gestopt in de grond en het blad boven de grond. aan de wortel zat geen zaadje meer. het leek op een wit steeltje aan de boven kant groen met 2 kleine blaadjes.
verder heb ik geen idee wat voor zaadje het is want het zat toevallig tussen de wiet die ik bij iemand kocht.
Nu zijn mijn vragen
1: is het mogelijk dat hij nog verder groeit of is hij dood?
2: welke mest is goed om te gebruiken. kan het gewoon gamma eigen merk tuinmest?
3: als ik de wiet wil drogen kan dat gewoon in een schoenendoos met een gat in de boven kant en daar dan een föhn in?
verder heb ik geen idee wat voor zaadje het is want het zat toevallig tussen de wiet die ik bij iemand kocht.
Nu zijn mijn vragen
1: is het mogelijk dat hij nog verder groeit of is hij dood?
2: welke mest is goed om te gebruiken. kan het gewoon gamma eigen merk tuinmest?
3: als ik de wiet wil drogen kan dat gewoon in een schoenendoos met een gat in de boven kant en daar dan een föhn in?

.
Comment