Dringende vraag! alvast bedankt! ;)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • duke1909
    Retired
    • Jul 2008
    • 17

    #16
    Re: Dringende vraag! alvast bedankt!

    ik heb haar nu binnen staan voor 12 uur en nog een keer gesproeit zodat zij een beetje extra vocht krijgt. morgen ga ik het even uitprobeeren met het laken . ik hoop dat het helpt maar ik denk dat het niet nodig zou zijn omdat het al begint te regenen. hopelijk blijft het doorregenen tot morgen ochtend dan is er genoeg vocht in de lucht. hopelijk heb ik haar niet teveel voeding gegeven of erger nog maar dat zou ook de eerste keer zijn dat me dit gebeurt. maar bedankt nog voor jullie adviesen.
    groetjes uit greece
    duke

    en hier nog een paar extra fotos
    Attached Files

    Comment

    Bezig...