Plant verminkt met zeep

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ltlaak
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2018
    • 49

    #46
    Overal losse zaadjes

    Comment

    • Ltlaak
      Senior Stoner
      Member
      • Jun 2018
      • 49

      #47
      Sorry voor de rit aan berichten, heb alleen nog wat vragen. Ik weet dat dit mijn hoeveelheid oogst gaat beïnvloeden alleen hoeveel? Dat hangt zeker af vanaf wanneer die bevrucht is? En zullen mijn toppen nu stoppen met zwellen of zo minimaal zwellen dat het eigenlijk niks te noemen is?

      Comment

      • Ltlaak
        Senior Stoner
        Member
        • Jun 2018
        • 49

        #48
        Hier nog de volledige planten voor de geïnteresseerden
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 3 photos.

        Comment

        • Stemma
          Exquisite Grower
          420 Member
          • Mar 2014
          • 7415

          #49
          Planten zien er niet verkeerd uit toch?

          Check je ook op rot?
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment

          • Ltlaak
            Senior Stoner
            Member
            • Jun 2018
            • 49

            #50
            Ja, zet ze meestal droog met hevige buien en monitor ze elke dag even of er gekke blaadjes of iets tussen zitten. Ik laat het lekker op me afkomen nu, maar hou het weer nog steeds scherp in de gaten.

            Comment

            • Ltlaak
              Senior Stoner
              Member
              • Jun 2018
              • 49

              #51
              Wiet na 45 dagen klaar buiten - tangerine dream

              Op verschillende sites staat dat de plant 7 tot 10 weken moet bloeien en omdat mijn toppen nog niet heel gezwollen lijken, maar wel bruine bloeiharen en troebele trichomen hebben. Vraag ik me af of ik al moet gaan oogsten wil geen overrijpe wiet maar goed potent is altijd leuk. Alvast bedankt
              Attached Files

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #52
                De toppen zien er nog mager uit inderdaad, en als dat blad weggeknipt is dan wordt het nog minder.
                Tijdens drogen verlies je nog meer dan de helft in omvang (80% van het gewicht) dus ik zou ze zo lang mogelijk laten staan.

                Eind van het liedje is het jouw plant natuurlijk, en ik kan alleen maar zeggen wat ik zou doen afgaande op de foto's.
                IRL kan je dat veel beter beoordelen.

                Wiet is niet zomaar overrijp.
                Ja,als je ze 20 weken in bloei laat staan dan zijn de meeste te ver (niet allemaal) maar in ons klimaat heb ik het nog nooit meegemaakt dat ik moest oogsten omdat ze te ver gingen.
                Wel omdat er toprot in kwam, of stamrot, of andere schimmels die zijn meestal veel sneller.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • NicolasBlair
                  Zaadje
                  Nieuw Lid
                  • Oct 2018
                  • 3

                  #53
                  Same incident happened with me too...

                  Comment


                  • Ltlaak
                    Ltlaak commented
                    Editing a comment
                    Ik heb m gister geoogst leek niet veel progressie meer te maken, rook sterk bladeren stierven af. Toch moet ik zeggen ondanks dat de toppen aan de kleine kant waren leken ze wel erg compact. Als je met incident de zaadjes bedoeld hoef je je niet teveel zorgen te maken. Het is alleen een beetje een pain in the ass bij het gebruiken van de wiet, omdat je ze eruit moet plukken of ze uit je grondwet halen. Het zal de hoeveelheid oogst wel beïnvloeden maar zo dramatisch vind ik het niet lijken. Alles wat ik ervan af haal vind ik mooi meegenomen, dus in jou geval komt het waarschijnlijk ook wel goed. Veel geluk! Houdt ze goed in de gaten!
                • Ryanhahaa
                  Zaadje
                  Nieuw Lid
                  • Jun 2023
                  • 1

                  #54
                  Sorry voor deze late reactie maar het is mogelijk dat jou plant hermafrodiet is geworden door al die stress die ze heeft gekregen

                  Comment

                  Bezig...