Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Naast bio-grow van biobizz ook bio-bloom geven?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Naast bio-grow van biobizz ook bio-bloom geven?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    ik ben begonnen met 5 planten. Laatst heb ik een mannetje genekt en heb ik (als het goed is) nog 4 vrouwtjes over.

    Ik geef ze al een aantal weken bio-grow van biobizz. Ik geef ze per liter water 3,6 ml bio-grow. Ze gaan hier heel goed op. Maar natuurlijk gaan ze nu de bloei in. Bio-grow moet sowieso de gehele cyclus gegeven worden, dus ook tijdens het bloeien. Is het verstandig om hiernaast ook nog bio-bloom te voeden? Iemand ervaring met deze 2 soorten voeding? En moet ik dan gaan minderen met de bio-grow om overvoeding te voorkomen? Of maakt dat niets uit.

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

    Groetjes Suus

    #2
    Re: Naast bio-grow van biobizz ook bio-bloom geven?

    je kan je groei nu af gaan bouwen.en met de bio bloom gaan beginnen.dit heeft te maken met het pkn verhaal.dat zij de 3 grondstoffen die in elke planten voeding zit.je heb tot nu toe groei voeding gegeven en daar zit veel stikstof in.nu moet je ze meer fosfor gaan geven en dat zit in de biobloom.als het goed is hebben ze gewoon een eigen webside.en anders heeft de winkel waar jij je voeding gehaald heb ook wel een kweekschema

    Comment

    Bezig...
    X