Ventilator bij drogen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Spacende Hollander
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Jun 2018
    • 432

    #1

    Ventilator bij drogen?

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

    ik hoop dat iemand mij van advies kan voorzien want ik raak nogal in verwarring van alle info op internet.

    Na gisteren geoogst te hebben ben ik nu mijn wiet dus aan het drogen. Dit doe ik in een tent en heb de koolstoffilter, die is aangesloten op de afzuiging, aan staan.

    Maar moet ik nu de losse zwenkventilator nu ook aan doen? Ik lees op de ene site van niet. Op de andere site dat het wel kan maar dan niet direct op de toppen richten. Omdat het ook een paar graden warmer is dan de ideale temperatuur denk ik dat het goed zou zijn om de zwenkventilator aan te doen op de laagste stand en deze dan ruim boven het droogrek te laten blazen.
    Graag advies

    thx alvast voor je moeite!
    Bart
    Attached Files
    Mijn kweekverslagen:
    https://tinyurl.com/yxmrfs8w
    https://tinyurl.com/y69gjs6g
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Wauuuuuu
    God was never on your side..

    Comment


    • Spacende Hollander
      Spacende Hollander commented
      Editing a comment
      Doe ik iets niet goed? Of ben je net als ik zo enthousiast over die prachtige top
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #3
    Jaaaaaaaaaaaaaa ik wil hen hebben hahaha ik kan hem heel goed drogen curen en oprooken voor je.
    Ik ben droog info voor je maaaaar hoe graag wil je dat weten hé......
    God was never on your side..

    Comment


    • Spacende Hollander
      Spacende Hollander commented
      Editing a comment
      Haha uhhh... zal er ff over nadenken :p.
      Ik ga ook helemaal uit mn dak van die top. Dit was pas mn tweede kweek en qua opbrengst en kwaliteit ben ik veel vooruit gegaan. Zonde om te roken straks
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #4
    Houd je hand is naast die foto, offfffff heb je heel klein handen offffoho
    God was never on your side..

    Comment


    • Spacende Hollander
      Spacende Hollander commented
      Editing a comment
      Ik kan nu geen foto maken maar heb ook nog de ongeknipte versie. Alleen dat bovenste deel van 1e foto weegt nat 140 gr.
  • Spacende Hollander
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Jun 2018
    • 432

    #5
    Ongeknipt
    Attached Files
    Mijn kweekverslagen:
    https://tinyurl.com/yxmrfs8w
    https://tinyurl.com/y69gjs6g

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #6
      Das bijna porno
      God was never on your side..

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #7
        Nee, een filter met de afzuiger op de laagste stand is voldoende.
        Met een fan erbij droogt het veel te snel.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Spacende Hollander
          Spacende Hollander commented
          Editing a comment
          Hey @QnQ,
          Dankjewel voor je reactie en advies man. Had ik het bijna verkeerd gedaan... ik zal de ventilator uit laten
          Greetsz

        • Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Hooi Q,
          Ik kan me voorstellen in de volgende situatieschets; we zijn ergens halverwege november 2018 aanbeland. Buiten is het afgekoeld. Iedere dag regent het de hele dag. De lucht is vochtig. En de verwarming in huis is kapot. Of die mag niet aan want we zijn op bezoek bij een hippie. Ik kan me voorstellen, dat het antwoord op deze vraag dan anders is. Right, maar dan was de vraag ook niet zo geformuleerd. Oh oke. Dankje!

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Als het na 2 weken niet droog is, zou je de afzuiger wat hoger kunnen zetten ofzo, maar een fan erbij heb ik nog nooit nodig gehad.
          Het gebeurt veel vaker dat het te snel droog is
      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #8
        Zet er wel beveiliging op ...
        God was never on your side..

        Comment

        • DannyDeVito
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Jul 2017
          • 435

          #9
          hola pola mooie knoerten van toppen
          welke soort was het en hoe gekweekt
          tentgrootte, lamp,medium scrog
          graag een verslagje ervan
          maar alleszins proficiat kweek prima geslaagd

          Comment

          • Spacende Hollander
            Son of the Bong
            MemberLucky Member
            • Jun 2018
            • 432

            #10
            Thx Danny,

            ik heb dit samen met een vriend gedaan en we hebben gewoon wat uitgeprobeerd eigenlijk.

            tent van 60 bij 60
            filter en afzuiger
            ventilator
            lamp hps 200w met timer en ballast.

            vanzelfspreken alles veilig laten aansluiten door een elektricien.

            wietzaadjes.nl: Chocolope van DNA
            Voedingslijn van canna
            op aarde
            goed gespoeld en goed getimed
            Niet getopt en geen andere technieken.

            De steeds groter wordende toppen op gegeven moment met touwtjes vastgebonden aan de tent want de plant hield gewicht van de toppen niet.

            laatste 48 uur donker en ijswater gegeven, dat heeft de toppen zichtbaar groter gemaakt. Zichtbaar met het blote oog...

            We hebben gewoon 1 plant gekweekt en ging dus prima.
            Last edited by Spacende Hollander; 20 July 2018, 00:00.
            Mijn kweekverslagen:
            https://tinyurl.com/yxmrfs8w
            https://tinyurl.com/y69gjs6g

            Comment

            • philly
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 424

              #11
              jaja voor 'n eerste kweekje heb je dat top gedaan, Tomaat
              Op naar de volgende, dan volg ik graag een kweekverslag, als je daar toe bereid bent !

              veel rookplezier!

              Comment

            • Appleton
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Feb 2018
              • 199

              #12
              Wauw ziet er een fantastische top uit!

              Comment

              • Goudeerlijk
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Feb 2012
                • 796

                #13
                nice.
                Veel rook genot

                Comment

              • Cleargreen
                T.H.C. Master
                MemberLucky Member
                • Mar 2011
                • 528

                #14
                Mooie top hoor!
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

                Comment

                Bezig...