Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Kan ik wachten met oogsten na verwijdering toprot?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kan ik wachten met oogsten na verwijdering toprot?

    Korting op 420shop
    Ik heb in de bovenste top van m'n plant toprot ontdekt en direct grondig verwijdert, mag ik hem morgen ochtend oogsten of moet dat per se direct?

    #2
    Tja, zonder foto natuurlijk moeilijk te beoordelen maar als je denkt dat de oost klaar is maakt dat dagje ook niet uit toch?

    Comment


      #3

      Beetje info hier, beetje info daar. En dan mogen wij gaan antwoorden.
      Je mag morgenochtend oogsten, het mag direct. Het mag volgende week. Of de week daarna. Wat jij wilt.
      Het is risico's afwegen. Dat kun je alleen zelf doen.
      Je kunt nu oogsten en verdere toprot voorkomen. En genoegen nemen met een onrijp wietje. En een paar gram meer.
      Of je kunt het aankijken. Meer toprot krijgen (misschien). En een goed rokertje maar (mogelijk) minder grammen ervan af halen.

      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...geoogst-worden
      Een van de andere topics met foto's van de plant.
      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

      Comment

      Bezig...
      X