Red jack a.f.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Rreppellsteeltjam
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2018
    • 1955

    #1

    Red jack a.f.

    Korting op 420shop
    ganjagast
    Ipie
    Meglow
    ​​​​​​​Red jack autoflowers van een buurkweker.

    klaar of niet klaar?

    Kijken wat jullie op de eerste blik denken/zeggen!

    Ja, ik weet hoe oud ze zijn.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by Rreppellsteeltjam; 31 August 2018, 21:45.
  • ganjagast
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2016
    • 2881

    #2
    Valt er ook wat te winnen dan of niet?
    Ad usum proprium!

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Mwoah, -nee-

      Maar wat is de vraag dan!?
      Last edited by QnQ; 4 September 2018, 08:55.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      nou, of ie klaar was of niet?
      Ziet er naar mijn inziens oogstrijp uit. Had misschien nog wat langer gewacht tot de calyx iets lichter oogt, Trichomen kan ik niet zien dus daar zeg ik niks over. nou nou..?
  • Rreppellsteeltjam
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2018
    • 1955

    #3
    ganjagast
    Misschien toch even een foto van dichtbij maken dan?​​​​​​​

    Comment

    • Ipie
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2016
      • 2241

      #4
      Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast
      Valt er ook wat te winnen dan of niet?
      Vakantie naar Oostenrijk ( te voet)

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Ganjagast denkt dat hij al gewonnen heeft, tsk
        Volgens mij mogen ze nog wel een weekje of 2-3

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        ik kon er eigenlijk stiekum wel om lachen Ipie maarja gezien de situatie kon ik het uiteraard niet waarderen en als ik de kweek echt moet stoppen. Balen. Ach zand erover en bedankt man, kan ik goed gebruiken!

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        QnQ ja de eerste prijs wel te verstaan (lotto)
        Maar dit is jouw feestje man, denk dat je het goed heb aangezien ik de onderstaande foto zojuist zag. Die mag idd nog wel even..
    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #5
      Van foto's zonder info is het altijd gokken, en de een gokt raak en de ander zit ernaast.
      Daar is niks boeiends aan, zo werkt Russische roulette ook.
      Wat wil je ermee bewijzen?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Niks Q, het viel me op dat je door de kleur op het verkeerde been gezet kan worden qua rijpheid.
        En of meerdere mensen dat hebben.
    • Rreppellsteeltjam
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2018
      • 1955

      #6
      Maar even een fotootje gemaakt, dichtbij genoeg?
      ganjagast
      QnQ
      Istie nou uit de cannabissoorten lijst gegooid?
      Attached Files
      Last edited by Rreppellsteeltjam; 5 September 2018, 15:14.

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Kandie weer terug Q

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Ja zie veel clear trichomen en witte pistels.

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Oogstvragen horen in dit forum.
        Je hebt inmiddels al wat foto's toegevoegd bij de autoflowering-files zie ik, goed geregeld zo, toch?
    • Rreppellsteeltjam
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2018
      • 1955

      #7
      ganjagast niet opgeven bij problemen jonge!
      Haal er iemand bij waar je van op aan kan en die er misschien al van af weet.
      Ik heb ook dat soort ellende gehad en het duurt zolang voor je weer ergens mee begint.

      Voorzichtig met de pillen.
      Last edited by Rreppellsteeltjam; 5 September 2018, 15:12. Reden: Had ipie ingevuld

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Opgeven doe ik niet snel hoor, heb het trouwens al zelf een tijdje doorgezet sinds begin Augustus eigenlijk. Na de mri scan wist ik dat het lastig zou worden en nu de operatie achter de rug is weet ik dat ik niet veel meer kan doen. Het wateren alleen al gaat lastig zijn..lol Er zijn twee mensen die me zouden kunnen helpen, de een helpt al zover mogelijk, de ander kan ook niet elke keer langskomen ivm zijn gezin en woont buiten de hoofdstad. Dat zijn mensen die ik al mijn hele leven ken..
        Ja ik heb tremadol 100mg gekregen en word er echt loom van en naar de wc gaan lukt niet echt hehehe
        Last edited by ganjagast; 5 September 2018, 17:36.
    • Rreppellsteeltjam
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2018
      • 1955

      #8
      ganjagast
      Je staat er in elk geval niet alleen voor.
      Heb je al een pvc-pijp geprobeerd voor water geven, zo'n gele electriciteitsbuis, past precies op een tuinslang.

      Tremadol ken ik niet maar bij zware pijnstillers zeg ik; zo snel mogelijk afbouwen.
      Na een operatie gaat het meestal al snel beter.

      Trouwens; Q had al gezien hè, dat ie nog een tijdje moest. zo jammer, weer geen voetreis.

      ​​​​​​ QnQ gefeliciteerd q, wanneer heb je tijd voor de voetreis naar Rome!?
      Plannen we je even in.​​​​​​​
      Last edited by Rreppellsteeltjam; 5 September 2018, 18:51.

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Als je het niet erg vind blijf ik liever hier, in m'n huisje onder de krakende bomen.
        Misschien heeft Ipie wel zin in vakantie?
        Rare jongen, die Romeinen.

      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Had al weg moeten zijn maar mijn privé jet heeft pannen....hahaaha
    • Rreppellsteeltjam
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2018
      • 1955

      #9
      Dat heet panne, Ipie , panne!

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #10
        Welke zaadbank en is die ook verkrijgbaar in non AF?

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Growing choice en alleen in af, tenzij buurkweker niet goed heeft gekeken.
      Bezig...