Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Drogen klaar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Drogen klaar?

    Korting op 420shop
    Voor
    20180828_163959.jpg7 dagen later
    20180903_151552.jpg op het droogtopic gelezen dat het steeltje, moet knakken als een lucifers. Dat doet ie nog niet maar volgensmij is hij al droog genoeg want het zijn ook kleine topjes. Graag jullie mening

    #2
    Als je echt niet kan wachten, haal er dan een topje vanaf dat relatief droog aanvoelt en hoest je longen uit je lijf. De rest laten hangen tot de steeltjes knakken. Het is nu relatief vochtig buiten, dus het kan nog wel ff duren voordat het goed droog is.

    Comment


      #3
      Yep, als het steeltje niet knakt, zeker niet in een pot gaan stoppen, dan heb je straks een pot vol haarbal.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Oke, dank!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Meglow View Post
          Als je echt niet kan wachten, haal er dan een topje vanaf dat relatief droog aanvoelt en hoest je longen uit je lijf.
          Hoezo zou je je longen uit je lijf hoesten? Ik doe dat zo vaak zonder enig probleem.


          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


          • Meglow
            Meglow commented
            Editing a comment
            wiet die eigenlijk nog niet droog is slaat bij mij behoorlijk op mijn keel... en dan rook ik nog geregeld shaggies naast een jointje...

          #6
          Ok, thanks jongens. Dan wacht ik nog wel even. En mijn longen uit mijn lijf hoesten dat denk ik wel want ik heb nog nooit geblowed, wou graag mijn eerste wietje van mijn eigen plantje roken! ;D

          Comment


          • Appleton
            Appleton commented
            Editing a comment
            Dat vind ik wel knap hoor! Je eerste jointje al direct van een lekker eigen kweekje
            Doe het vooral niet overhaast, de smaak (en mss effect) zal alleen maar verbeteren
            Laat het smaken!!

          #7
          Je kan het prima roken hoor. Of je moet wellicht je plant barstensvol voeding gestouwd hebben.

          Ik trek zelfs toppen zo van de plant, droog het even in de vape en gaan. Geur en smaak is misschien iets minder sterk, maar scherp op de keel heb ik nog nooit enig verschil in bemerkt. Lijkt me weer typisch zo'n wiet mythe.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


          • Meglow
            Meglow commented
            Editing a comment
            Misschien is jouw luchtpijp wat meer geasfalteerd dan de mijne en merk je het niet Of vape je?
            over mythes gesproken... https://manicbotanix.com/the-flushin...s-myth-busted/

          • Wietefras
            Wietefras commented
            Editing a comment
            Nee hoor ik heb ook wel wiet weggegooid omdat ik niet kon stoppen met hoesten. Ik weet dus best dat het kan, maar ik heb zelf nooit meegemaakt dat curen een verschil maakte qua scherpte van de wiet.

            Flushen ook niet inderdaad. Zoals gezegd, ik trek ook zo toppen van de plant en dat ook lang voordat het geflushed is (of was, want ik flush niet meer) en ook toen geen hoest of vieze smaak te bekennen.

          #8
          Hahaha wiet weggegooid ivm je hoest. Was je niet toevallig verkouden aant worden Wietefras

          grapje he


          Ff ontopic, je wiet zal intussen toch wel droog zijn denk ik.

          Comment


          • Wietefras
            Wietefras commented
            Editing a comment
            Nee, was gewoon veel te scherp.
        Bezig...
        X