verdampingsprobleem

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Headshot deLuxe
    Stoner
    Member
    • Feb 2018
    • 20

    #1

    verdampingsprobleem

    Korting op 420shop
    hallo,

    graag advies; blad heeft verdampingsprobleem door harde ventilatie, kan ik helaas niet meer aanpassen, dus zoek nu oplossing voor damage control ;


    setting is : Amn haze, week 2,5 dag max 28 nacht 23, LV 50-60%, ec 1,1 , ph 6, nieuwe aarde biobizz lightmix ,3* 600w, afz minimaal zowel dag&nacht, water temp 22, watergift 100-150ml, onderkant pot vochtig maar niet drassig ,plant staat er verder gezond bij en heeft mooie groene kleur, heeft verder geen stress strepen oid,

    om verdampingsprobleem\bolling blad te verminderen dacht ik aan mogelijke aanpassingen/oplossingen als;

    -LV aanpassen ? (omhoog of omlaag) ?
    -temp dag omlaag ? (omhoog of omlaag) ?
    -afz om het uur uit doen ? maar dan stijgt temp, dus dan 2 L uit, maar dan niet te weinig licht ?

    graag jullie ideeën , wie weet het ?..........


    groeten uut Grunn
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Headshot deLuxe
    Stoner
    Member
    • Feb 2018
    • 20

    #2
    ....foto 2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Straffe roker zeker, met 3x 600W?

      Eerst kruipen, dan lopen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Nonsense
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 1724

        #4
        misschien is een fotootje zonder licht en een totaaloverzicht van al je planten .

        Comment

        • Headshot deLuxe
          Stoner
          Member
          • Feb 2018
          • 20

          #5
          hallo, 12 * haze in totaal.

          Comment

          • Headshot deLuxe
            Stoner
            Member
            • Feb 2018
            • 20

            #6
            ...in 18 liter pot.

            groeten

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Hallo
              Het aantal planten zegt ook niet zoveel.
              Ik had het over 2000W verlichting erboven.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Headshot deLuxe
                Stoner
                Member
                • Feb 2018
                • 20

                #8
                .....ok, het is trouwens 2 maal 600 en 1 keer 400, en nu heb ik aan staan 1 600 en de 400 .

                Comment

                • Headshot deLuxe
                  Stoner
                  Member
                  • Feb 2018
                  • 20

                  #9
                  L hangt op 2.30m hoogte

                  Comment

                  • Headshot deLuxe
                    Stoner
                    Member
                    • Feb 2018
                    • 20

                    #10
                    zijn ebson bal diepstralers

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Oh 1600W maar.
                      Tja als je alles uit sluit op een verdampingsprobleem na dan is dat het.
                      Zijn het stekken?
                      Wortelen ze wel goed?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • Sudoma
                        Grower
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2009
                        • 706

                        #12
                        Hoeveel uren licht?
                        Heb je ze behandeld met iets?

                        Lekker natspuiten zou ik zeggen maar het lijkt erop dat ze minder vocht kunnen opnemen dan dat ze verdampen.

                        Zeer nat gehouden en wortelrot?
                        Voeding niet goed of je ph meter ec meter calibreren misschien.

                        mm verdampingsprobleem vindt ik wel raar maar als je 2x600 en een 400der erboven hangt over welke oppervlakte hebben we het dan?

                        Comment

                        Bezig...