Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Autoflower wilt niet bloeien?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Autoflower wilt niet bloeien?

Korting op 420shop
    Hallo iedereen!

Mijn bubblegum autoflower is al weken haar best aan het doen om te groeien. Normaal gezien zou deze nu toch al even in bloei moeten gaan maar ik krijg op het internet maar niet gevonden hoe goed je dit kunt zien. Ik zie wel haartjes precies aan de eindtoppen, maar is dit het wel?

Ik zit momenteel aan week 5. Volgens de website heeft het ongeveer 8 weken nodig om te oogsten. Ik denk niet dat die van mij binnen 8 weken al te oogsten zal zijn .

Zouden jullie mij aub iets meer kunnen informeren of tips wat ik het beste kan doen om misschien de bloeifase te triggeren? Of is het al in de bloeifase zonder dat ik het door heb. Het is mijn eerste keer dat ik een plantje kweek dus sorry als het overdreven overkomt. Alvast bedankt!

Groetjes!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Een autoflower bloeit als die genoeg kracht heeft om te kunnen bloeien. vanaf de 5e internode ofzo denk ik..dus het hangt van jou als kweker af hoe goed je je plantje verzorgt, des te rapper die groeit des te rapper die gaat bloeien. De bloei triggeren gaat niet denk ik maar het ziet er wel uit dat die snel gaat bloeien. We noemen het pas echte bloei als je overal pruikjes ziet met veel witte haren. Nog ff geduld en ziet er mooi uit voor de rest en succes met de bloei.

Comment

• LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Het is niet helemaal zo. Een autoflower bloeit op het moment dat de biologische klok dat zegt. Of er genoeg kracht is, dat maakt niet uit. Het kan dus best eens voor komen dat een AF bij de tweede node al in bloei schiet. Echter, het is altijd goed als dat later gebeurt. Als kweker is de kunst om de plant zoveel mogelijk te laten groeien voordat die klok dicteert dat de bloei begint.

• GanjaMan1
      GanjaMan1 commented
      Editing a comment
      Oh oke, tis dus niet van te willen maar van te moeten.. daarom kom ik zo graag op dit forum, om by te leren, bedankt!

Zo te zien gaat hij beginnen dus nog ff geduld. Als ik me niet vergis zie ik daar al haartjes in de kroon verschijnen.

Oogt ook lekker gezond.

Comment

Ah superhard bedankt beide voor een antwoord! Dat stelt me al gerust dat ik niet meteen mijn bloeilampen al moet insteken!

Hij heeft inderdaad van die lichte haartjes, daarom dat ik wat aan het twijfelen was. Jullie hulp heeft me zeker geholpen!

Nog een kleine sfeerfoto. Ben trots op men kleintje.

Comment

Hallo!

Ik heb vandaag gezien dat de haartjes echt aan het uitkomen zijn!

Iemand die weet wanneer exact ik weet dat men plantje besloten heeft om te bloeien?

Comment

• Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Gewoon alle lampen aan die je hebt want des te meer licht des te meer plant en de klok op 20/4 want de automatics gaan gewoon door met bloeien ongeacht hoeveel licht hij krijgt, die 4 uur slaap is wel belangrijk.
          En kijk ook even welke totaaltijd de Zaadboer heeft aangegeven van ontkiemen tot oogsten.
          Dat hebben ze meestal wel goed.

Bloei begin je te tellen vanaf het moment dat je overal witte pruikjes ziet dus echt veel witte haartjes, dit is nog voorbloei lijkt me, over een week of 2 zal je echte bloei hebbe volgens mij

Comment

Als je plantjes uitzien zoals in deze post: klik hier
          Dan kun je zeggen dat ze echt bloeien.

iets minder haartjes in de pruik kan ook. Maar zo ongeveer zien ze uit als ze echt bloeien. Dan mag je weken bloei gaan rekenen.

Vond ik wel toepasselijk. Dan weet je waar je naar moet kijken.

Comment

Bezig...
          X