Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hoe lang nog?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe lang nog?

    Korting op 420shop
    Hey iedereen,

    Ik heb hier een Royal Queen bubblegum kush auto staan. Nu vraag ik me af of iemand Mij kan vertellen hoe lang die nog moet? Hij staat nu ruim 9 weken in bloei.

    Dit zijn de specs aldus seedbank
    • Flowering time: 5 - 7 weeks
    • Harvest Month: 7-8 weeks after sprouting
    • Height Indoor: 40 - 80 cm
    • Height Outdoor: 60 - 100 cm

    Verder zou die binnen maar 60cm hoog moeten worden, bij mij is die echter 110cm. Iemand een idee hoe dat kn,

    Bvd voor je reactie
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Budapprentice; 18 November 2018, 13:21. Reden: more info added

    #2
    Die hoogte moet je niet op letten. Je krijgt altijd verschil.

    Beetje teveel/weinih licht en ect.


    Die moet iig nog wel een tijdje. Paar weken zoieso als je dat gaat redden ivm het weer buiten.

    Comment


    • Budapprentice
      Budapprentice commented
      Editing a comment
      Thanks voor je input! Hij staat binnen dus het weer zal geen probleem zijn. Maar ben aan het twijfelen wanneer ik moet stoppen met voeding en moet gaan flushen

    #3
    Wanneer ben je de bloei gaan tellen want deze ziet eruit of ze pas een week of vier bloeit en dus nog zeker een week of vier moet.

    De specs zijn onzin.
    Die zetten ze erbij om veel te verkopen.
    Er is niet 1 soort die klaar is binnen twee maanden.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Budapprentice
      Budapprentice commented
      Editing a comment
      18-9 zijn deze ontkiemt en fabrikant geeft aan dat deze in 7 tot 8 weken klaar zou moeten zijn. Maar dat is dus niet zo als ik je goed begrijp. Maar thanks voor je input. Dan ga ik nog 2-3 weken door met Mn biobizz voeding

    • roller
      roller commented
      Editing a comment
      buiten de C99 die wij hebben ! :=

    #4
    Wel heb ik nog een newbie vraag tussen door. Waar moet ik nu exact naar kijken om te weten hoe lang een plantje nog moet? De witte draadjes die bruin worden of de vloeibare balletjes die op het schutblad langs de top zitten?l
    Bijgevoegd een detail picca van de top die er het rijpste uit ziet.(hoop dat die niet teveel gecropped wordt door het cms)
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Naar die steeltjes met die vloeibare balletjes, de trichomen. Het beste kijk je dan naar de trichomen op de calyxen die de bloemen vormen en niet naar de blaadjes.

    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Zo’n cheap ASS microscoop opzet dingetje bij de action halen voor op de telefoon en dan de kleur bekijken. Helder, wit of Amber.

    • Budapprentice
      Budapprentice commented
      Editing a comment
      Thanks voor je reactie, denk dat inderdaad een microscoop achtig iets moet gaan halen, kan niet echt een verschil zien tussen helder of wit. Amber zie ik in ieder geval nog niet

    #5
    mijn persoonlijke mening, ruim 4, mogelijk zelfs 6 (als het sativa is) weken nog

    Hoogte is je reinste onzin, als je die plant na 6 weken ipv 2 op 12/12 zet zit daar een enorm verschil in, niet naar kijken dus

    Zou zelf als dat mijn plant was en zo de gemiddelde top er uit zag nog zo'n 2-3 weken voeden als ik voeding gaf en dan stoppen zodat de laatste 2-4 weken zonder voeding gaat (gooi er zelf gewoon een mega lading mest bij en kijk vervolgens niet meer naar het voeden)

    Comment


    • Budapprentice
      Budapprentice commented
      Editing a comment
      Thanks voor je input! Het is Sativa 10% Indica 60% Ruderalis 30%, autoflower dus. Ik was van plan nog 2 weken met voeding en dan 1 week alleen water en laatste week geen water meer. Je hebt het over mest, heb je een specifiek soort wat je adviseerd?

    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment

    #6
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Koop die microscoop! Heb je veel meer aan.
      Geef je nog steeds voeding mee?

    • Budapprentice
      Budapprentice commented
      Editing a comment
      Heb microscoop gehaald. Meeste is nu cloudy white. Nog geen Amber kleuren

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Top!
      Als je nu zou oogsten heb je een wietje waar je meer stoned van zou moeten worden. Meer amber is meer couchlock zoals ze dat noemen. Ik zou wel alvast stoppen met voeding mocht je dat nog wel doen.

    #7
    Je bedoelt meer high? Hoe meer Amber hoe meer je er stoned van zou worden. Kan ik de plant trouwens in fases oogsten? Eerst bovenste helft dan nog 1 week licht op de lagere toppen en dat dat oogsten?

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      clear high is wat je zou krijgen van milky/cloudy
      couckhlock high/Stoned van amber
      narcotic van puur amber, medicinaal

      Kan, je kan ook in een keer oogsten. Ik oogst altijd in een keer sommige weer niet.

    #8
    Deze is nog niet klaar eh
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...
    X