Autoflowers toppen of niet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Adezzz
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Sep 2010
    • 13

    #1

    Autoflowers toppen of niet?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Ik heb een vraagje. Wil binnenkort beginnen met het kweken van een paar green-o-matics maar nu heb ik gelezen in een fantastisch verhaal van sir smoke allot, echt goed verhaal trouwens, dat het niet goed is om AF's te toppen.

    Wie kan mij hier op antwoorden?
    Alvast bedankt!

    Grtz Adezzz
  • Xtreme
    Banned
    • Jul 2009
    • 4271

    #2
    Re: Autoflowers toppen of niet?

    Ik heb dit jaar Big Devils gekweekt in een foliekas. Een deel daarvan heb ik getopt en gescrogd. Deze planten gaven aanzienlijk meer opbrengst. Echter, Big Devils zijn relatief groot voor AF's. Of de kleinere soorten goed reageren op toppen weet ik niet.

    Comment

    Bezig...