Beste mensen
heb een vraag
groeien zaadplanten veel trager als stekjes?
En wat zou er gebeuren als je die erg snel op 12/12 zet?
Bedankt alvast.
heb een vraag
groeien zaadplanten veel trager als stekjes?
En wat zou er gebeuren als je die erg snel op 12/12 zet?
Bedankt alvast.





Comment