Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Plantjes te klein en al bloeifase?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plantjes te klein en al bloeifase?

    Korting op 420shop
    Hallo, mijn plantjes zijn zoals op de foto precies in de pre flower fase maar ze zijn nog zo klein ik had verwacht dat ze wat groter zouden zijn voordat dit zou beginnen maar ze zijn dus werkelijk 25-30cm plus sommige blaadjes beginnen geel te zien dus alles wijst erop dat ze gaan bloeien, kan iemand me zeggen wat hier aan de hand is? Is het wel waard om ze nog te laten gaan onder de lamp als ze zo klein zijn en al bloeien? De yield zou amper iets opbrengen

    Bedankt
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    #2
    Nou ze zijn al in bloei hoor daar kan je nu niks meer aan doen dan er goed voor zorgen.
    je kies voor autoflowers dan kan je dit verwachten hoor .
    beter neem je gewone zaden van gewone planten worden ze ook wat groter
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Als je steeds een nieuw topic met een probleem hebt, dan is het wel handig als je ook elke keer precies vertelt wat je gedaan hebt en wat er allemaal gebeurd is met de plantjes.

      Bijvoorbeeld dat je ze vanaf zaailing al voeding hebt gegeven, dat ze in het begin al een groeiachterstand hadden omdat ze onder een burolamp stonden, en dat ze te dicht bij de kachel gestaan hebben zijn allemaal dingen die van belang zijn bij ieder probleem dat volgt.
      Daarom vragen we vaak nieuwe kwekers een kweekverslagje bij te houden omdat er gegarandeerd problemen komen en dan is het veel handiger als je alles in 1 topic hebt staan dan dat we alle info moeten opzoeken in 6-7-8 verschillende topics.

      Wat voor plantjes zijn het?
      Als het autoflowers zijn dan is dit precies waar je voor gekozen hebt.
      Daar heb je als kweker geen zeggen over, die groeien 4-5 weken en gaan dan automatisch in bloei, of ze nou 20 of 60cm groot zijn.

      Dat stoom apparaat mag ook wel weg eh...

      *** Ik lees in een ander topic dat het inderdaad autoflowers zijn.
      Voila...niks aan te doen dan eh....

      Met 7 plantjes die bijvoorbeeld 20gr opbrengen heb je nog 140gr wiet op het eind.
      Da's toch best de moeite.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        80 % eens, als je je verdiept in afjes dan is er best meer af te halen.......Ook in deze omstandigheden thuis....
    Bezig...
    X