Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

4 dezelfde planten, 2 sneller klaar???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4 dezelfde planten, 2 sneller klaar???

    Korting op 420shop
    Attached Files
    Last edited by Noluckforme; 28 March 2019, 10:00.

    #2
    Noluckforme ik vrees dat er een hermafrodiet tussen zit die de planten heeft bevrucht. Amberkleurige toppen vroeg in de bloei is een teken van bevruchting. De wiet is overigens nog wel te roken maar beter zet je z.s.m. nieuwe planten.

    Comment


    • Noluckforme
      Noluckforme commented
      Editing a comment
      Bedankt voor de info, zouden ze alle 4 dan bevrucht zijn?omdat de andere 2 nog geen bruine groeihaartjes vertonen en nog elke dag dikker worden(de toppen) je ziet ook dat deze nog niet klaar zijn gewoon..

    #3
    Alleen de laatste foto is een beetje scherp, daar prijkt een dikke calyx in de top.
    Ik denk dat ze inderdaad bevrucht is. Het heeft helemaal niets met de pH te maken.
    Als dezelfde plant hermafrodiet is ga je die er moeilijk uitkrijgen zonder stuifmeel te verspreiden over de rest van de planten.
    Misschien eerst een nat laken er overheen ofzo? (van vocht raakt stuifmeel onvruchtbaar)
    In ieder geval de ventilator uit, als je die hebt.
    En dan die ene eruit en kijken waar het vandaan komt.
    Is het inderdaad die plant, en wat doet de rest.

    Van wie zijn deze GDC ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Noluckforme
      Noluckforme commented
      Editing a comment
      Seedstkrs, ja die ene en nog ene .2 dus. De andere 2 zitten nog op schema , witte bloeiharen zoals op 1 van de foto s te zien is met ook al licht bruine haartjes ertussen en dat is geen goed teken denk ik...
      Of kan dat na 5 weken bloei van de 9 weken?
      Last edited by Noluckforme; 28 March 2019, 10:57.

    #4

    Comment


      #5
      Echt balen dat dit gebeurd is Noluckforme (mijn grootste angst bij een zaadkweek) en de witte toppen kunnen in principe onbevrucht zijn ja maar de kans is gering.

      Comment


      • Noluckforme
        Noluckforme commented
        Editing a comment
        Kan het gebeurt zijn door mijn probleem met UVB lamp die blijven branden was 4 weken geleden bijna... heb toen ook even de deur open gedaan om te zien of dat licht Brande en er is toen wel even wat gewoon licht in de ruimte gevallen ook waarschijnlijk . De lamp was bijna 3 uur te lang blijven branden.1x
        Begrijp anders niet meer wat ik misdoe... weet wel 1 ding , dat ik ze telkens stress genoeg bezorgd heb voorgaande keren door kleine foutjes maar samen veel stress geven.de camera met nacht visie vliegt er bij deze ook uit..

      • Pit
        Pit commented
        Editing a comment
        Dit is gewoon pech hebben en een risico van kweken uit vrouwelijk zaad. Met regulier zaad is de kans op hermafrodieten kleiner en bij stekken die zich bewezen hebben is die kans er geheel niet.

      #6
      Ale , dan is op zoek naar een goeie moederplant. Ga me daarin verdiepen want ik vraag me af hoe je deze dan klein houd..

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Weinig voeding, weinig licht en snoeien/stekken maken.

      #7
      Zal dat onthouden , gaat die dan niet geweldig strekken met weinig licht ...

      Comment

      Bezig...
      X