Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Hermafrodiet?
Collapse
X
-
Ja. ventilator staat aan. Zijn maar 2 ballen open geknapt dus ik hoop echt dat dit meevalt..
Ja, dit is plant 1. Die had op 2 plekken mannelijke zakjes. En heeft wel degelijk vrouwelijke geslachtsdelen.
20190509_205502.jpg 20190509_205531.jpg
Dit is plant 2, iets verder in de voorbloei. Heel duidelijk vrouwelijk. Deze had de zakjes die open geknapt zijn.
20190509_204445.jpg 20190509_204456.jpg
Comment
-
Last edited by DOBBELSTEEN; 10 May 2019, 20:44.
Comment
-
Bij mij zaten er ook veel zaadjes in maar de toppen waren daarentegen kneiter hard, vol thc en lekker van geur.
Het is alleen even piellen als je een joint gaat draaien, ik pak meestal kleine stukjes top waar ik in knijp en springt het zaadje er al niet gelijk uit dan voel je het wel.
Ben benieuwd hoe het uit pakt bij je, ga je een verslagje plaatsen?
- Likes 1
Comment
-
Yep dat. Ik heb het ook weleens gehad
Nadeel is dat je er weleens eentje mist.
Als je 1 rondje in je grinder doet en daarna kijk je er ff in dan zie je ze ook wel zitten.
Je kunt er evt. ook altijd nog hasj van zeven natuurlijk.
Wiet waar zaadjes in zitten is wel iets minder potent dan het had kunnen zijn maar is vaak nog wel te doen als het niet al te gek is.
- Likes 2
Comment
Comment