Hallo mensen kan dit kwaad ik was aan het toppen en heb perongeluk een zijtak afgeknipt omdat ik de schaar niet goed zag maar gelukkig zie ik nog groeischeuten
Verkeerd getopt zijtak afgeknipt .
Collapse
X





Comment