Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Te nat of te droog dringend hulp :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Te nat of te droog dringend hulp :(

    Korting op 420shop
    Hallo mensen ik maak me een beetje zorgen ik heb 12 planten in mijn tent ,en er zijn 2 plantjes dat al redelijk voor staan op de rest .

    Ik kweek in 11l potten op lightmix ik geef nog geen voeding aangezien ze nog niet vergelen.

    temperatuur was 31 graden maar die hygrometer stond beetje in de stralingswarmte en mijn afzuiging van 750m3 op 90 procent draaide en de ruiten waren open plus veel ventilatiegaten dus ik schat rond de 28 graden met lamp aan

    Water ik meet de ph hier niet van maar plantjes doen het allemaal goed ( buiten die 2 )ze groeien wel traag vind ik persoonlijk .


    Verder is de luchtvochtigheid met lamp aan 20% maar ik denk dat die hygrometer rommel is voor 15 euro een ding van 2 cm op 2cm dus ik geloof het niet echt



    ze zijn 25 april uitgekomen uit de grond tot nu 15 mei dus ongeveer 3 weken groei ..

    staan deze te droog of te nat ik versta er geen hol van heb opgezocht hoe je het kan zien maar ik twijfel zo hard . Gisteren stonden ze er ook zo bij weet niet meer op welke manier was te stoned en vergeten .Had ze dan gwn wat water gegeven(ik geef water op gevoel ik denk rond 100ml per dag kan meer of minder zijn)redelijk wat en paar uur later waar ze weer vrolijk . Maar nu is het weer van hetzelfde . Ik durf nu geen water meer te geven tot ik weet wat het probleem is liever een droge dan een verzopen plant

    hier fotos de derde foto is een bubble kush deze staat er nog cava bij maar bladeren hangen precies ook pff

    En wat fantastisch toch dat dit forum bestaat zonder dit forum waren mijn planten al allemaal klaar voor de gft
    Attached Files
    Last edited by Aziron; 15 May 2019, 15:12.

    #2
    De bladeren voelen wel gelijk wat droog en ik vind ze toch stevig .en de truuk met de potten opheeffen vind ik maar onzin 100ml water kan je toch nie voelen met een pot van 11kg aarde

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Je moet dat vanaf het begin doen, daardoor train je jezelf.
      En zet er een volle pot bij waar je geen water in pleurt, zo voel je hoe een pot met droge grond voelt.

    #3

    Comment


    • Aziron
      Aziron commented
      Editing a comment
      Zal ze gwn genoeg water geven deze keer ik verschiet ervan want ik vond ze nou niet echt bepaald groeien de laatste tijd

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment

    • Aziron
      Aziron commented
      Editing a comment
      Ga ik zeker doen bedankt voor de tip!

    #4
    Een beetje water is soms niet voldoende!
    ijk eens naar de randen van de pot?
    Lijkt de sahara wel!

    Comment


    • Aziron
      Aziron commented
      Editing a comment
      Holy inderdaad ik geef veel te weinig water ik vind het ook een sahara haha

    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Goed langs de randen, mag best ietsje meer hoor!

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Daarom zei ik al halve liter van onder.

    #5
    Yep mag wel een half litertje in als ze zo droog staan.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...
    X