Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Ufo groei-led

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ufo groei-led

    Korting op 420shop
    Beste kwekers, ik kan een ufo groei-led overnemen achterop staat dat het een 300W is. Ik wil na het zomerseizoen een tentje of kast maken voor 2 plantjes, is deze deze daarvoor geschikt. Ik vraag dit omdat de diameter waar de leds in zitten maar maar 17cm is schat ik.

    gegroet
    Attached Files

    #2
    Is troep uit china cob led,s moet je hebben
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Hmm, ok ik heb een zaklamp uit China en die geeft me toch een partij licht. Maar als het niet de goeie leds zijn geloof ik je direct. Maar hoeveel watt aan cod leds zijn voldoende voor klein kastje?

      Comment


        #4
        100 watt voor kleine plantjes 200 watt voor grotere plantjes,kost wel centen maar dan kan je de komende jaren zomer en winter binnen wiet kweken.gram de watt en meer is te halen met cob led,s
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Cob led's all the way! Brengen mooie resultaten met zich mee

          Comment


            #6
            Hebben jullie al eens gehoord van lumeri.nl daar vind ik de led-paneeltjes zeer goedkoop.

            Comment


              #7
              Niet alles uit china is troep! Kweek zelf met een mars hydro led, ook oorspronkelijk uit china, maar ben er zeer tevreden mee! Hier staat mijn verslag : https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...o-led-1m%C2%B2

              Comment


                #8
                Klopt, dit zijn al mijn fenixzaklampen. Allemaal uber-Chinees en nog nooit kapot gegaan onder vrij intensief gebruik.
                Attached Files

                Comment


                • bosmuis
                  bosmuis commented
                  Editing a comment
                  Zit je in een grot? Degene achter de lampen is iig blij
              Bezig...
              X