Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Schimmel in pot gehad, hoe het beste schoonmaken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Schimmel in pot gehad, hoe het beste schoonmaken?

    Korting op 420shop
    Ik heb in 1 van mijn wekpotten schimmel gehad. Krijg je die helemaal weg in de vaatwasser op 70 graden + extra hygiene stand?

    Is dat voldoende om de schimmelsporen te doden zodat ik daarna weer van de nieuwe oogst in die pot kan stoppen?




    "We are stardust, we are golden.
    And we've got to get ourselves back to the garden".

    #2

    Comment


      #3
      Nja, idunno..normaal zou dat wel moeten in een vaatwasser, maar die van mij krijgt dat plakkerige er al niet uit.
      Meestal maak ik ze handmatig een paar keer schoon met verschillende middelen.
      Spiritus (of) alcohol, afwasmiddel en Chloor (of) waterstofperoxide.
      Goed spoelen met schoon water en op laten drogen.
      Daarna gooi ik er een hand rijst in en sluit ik de deksel en zet ze donker weg tot ik ze weer nodig heb.

      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Dank voor de tip Ik ga van het weekend even kijken daar. Ik vind het weggooien van zo'n anderhalve liter weckpot toch best zonde.

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Ik heb dat ook hoor. Ik hou niet van een wegwerpmaatschappij. Ik bewaar ook de bakjes van de chinees
        Ik weet dat ik voor een paar euro een nieuwe heb, maar die moet je toch ook schoon maken.

      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Precies!
    Bezig...
    X