Mandarin haze (geen auto) bloeiverschijnselen in groei toestand

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ltlaak
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2018
    • 49

    #1

    Mandarin haze (geen auto) bloeiverschijnselen in groei toestand

    Korting op 420shop
    Dit jaar ben ik gestart met in een kas te kweken, er staan drie planten in, een daarvan is deze mandarin haze. Deze lijkt nu al bloei verschijnselen te vertonen? Ik voed met mills A en B. Mijn medium is een mengsel van B.A.C. Lava, Mills light mix en wormenmest. Lijkt me niet dat het door stress komt? aangezien hij pas(+-2 weken geleden is overgepot in deze 30L pot ) het kan soms wel erg warm worden in de kas. Graag jullie gedachtes, meningen en advies hierover.
    Attached Files
  • Ltlaak
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2018
    • 49

    #2
    Bovenste 3 zijn van de mandarin haze, de onderste is een van de andere planten ( strawberry lemonade ) krijgt evenveel voeding zelfde aarde mengsel zelfde kas. Zou er miss toch wat auto genen in verstopt zitten?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Als je voor half mei begonnen bent kan het een probleempje zijn ja.
      En anders is het een autoflower.
      Heb je de breeder al gemailed ? (niet de verkoper)
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Ltlaak
        Senior Stoner
        Member
        • Jun 2018
        • 49

        #4
        Nee ik heb mijn breeder ( ministiry of cannabis ) nog niet gemailed. 10 mei heb ik ze gezaaid. Wat zou de breeder voor mij kunnen betekenen en wat moet ik aan hun vragen? Of er ergens tussen de ouderplanten en hun afkomst een ruderalis genera voorkomt? Bedankt voor de snelle reactie!! Dit was namelijk de strain waar ik het meest van verwacht had en nu dit, kan ook onbewust ergens mijn schuld zijn natuurlijk maar geen flauw benul hoe

        Comment

        • Ltlaak
          Senior Stoner
          Member
          • Jun 2018
          • 49

          #5
          Ik bedoel het lijkt me toch sterk dat er auto zaadjes per ongeluk in de verkeerde verpakking worden gestopt, dus als het iets is in de trant van het genoom( alle genen )zou ik aannemen dat het auto gen is wat in deze plant tot uiting komt.

          Comment


          • kroket
            kroket commented
            Editing a comment
            Ach het kan altijd nog gekker. Bij mij groeien er cactussen uit 'venusflytrap-zaad'

          • Ltlaak
            Ltlaak commented
            Editing a comment
            Hahaha, een peyote hopelijk ;D, wel erg interessante en mooie planten die venusflytrap's!

          • kroket
            kroket commented
            Editing a comment
            Moest Peyote even opzoeken, interessant plantje
        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #6
          Wat moet je vragen ? Uhm, hetzelfde als je hier vraagt ?
          Hoe het mogelijk is bijvoorbeeld, en dat je daar niet op gerekend had en dat het ten koste van de opbrengst gaat enzo...
          Lijkt me duidelijk dat er een foutje is gemaakt bij het verpakken want bij 16+ uur licht gaan alleen autoflowers bloeien.
          Genetica ja, dat er een Ruderalis doorheen gekruist is

          Je kan ook de verkoper mailen als je ze ergens anders hebt gekocht, maar die gaat hooguit wat nieuwe zaadjes aanbieden, dan weet je nog niks.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Ltlaak
            Senior Stoner
            Member
            • Jun 2018
            • 49

            #7
            Ja oke dat van die genetica is misschien een beetje overdreven, ik kom ook maar met theorieën. Ik heb de verkoper al gemailed over wat er gebeurt is, dus afwachten wat ze te zeggen hebben.

            Comment

            • Ltlaak
              Senior Stoner
              Member
              • Jun 2018
              • 49

              #8
              Of sorry niet de verkoper ik bedoel de breeder

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #9
                Ik ben benieuwd.
                De kans bestaat dat het een heel andere soort is
                In theorie heh...ik roep ook alleen maar wat
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...