CBD wietplantje afgekraakt

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • KeBnCBD
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jul 2019
    • 8

    #1

    CBD wietplantje afgekraakt

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Ik ben nieuw op deze forum.
    ik ben sinds kort begonnen met CBD te roken en heb een zaadje gevonden in mijn potje Diesel.
    natuurlijk heb ik deze doen kiemen, gezaait in zaai en stekgrond ( zonder meststoffen ) met hydro korrels in gemengt voor een goede drainage. Plantje stond buiten lekker te groeien onder een afdak tot een wilde kater mijn pot omver gestampt heeft. Mijn plantje was 15/17cm groot
    hij is er nu nog maar 7 ! Hij is dus volledig door geknakt in ✌ Stukken. Valt daar nog wat aan te redden? Alvast bedankt voor de reactie.
  • KeBnCBD
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jul 2019
    • 8

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • KeBnCBD
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Jul 2019
      • 8

      #3
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment

      • Ipie
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Feb 2016
        • 2241

        #4
        Ben een beetje hard misschien.....

        Foto één einde verhaal ( misschien denken er anderen
        anders over).. foto 2 ja gaat lukken..

        Zijn het de zelfde foto's van één plant beter nieuw kweken..
        Zonder kat........

        Comment


        • KeBnCBD
          KeBnCBD commented
          Editing a comment
          Hallo, bedankt voor je reactie, foto 2 was eigenlijk dat plantje die je niet meer kunt herkennen op foto 1 t’is een kater dat altijd in men lounge wil liggen die ik altijd weg jaag.. helaas mijn fout toen ik hem weg jaagde liep hij men pot omver. Ik zit er al gans de dag met in.. hopelijk trekt ze haar eigen op maar ik geloof er ook niets van
      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #5
        Ik denk niet dat je daar nog veel van moet verwachten.
        Het kan wel waarschijnlijk maar het gaat erg lang duren.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • KeBnCBD
          KeBnCBD commented
          Editing a comment
          Bedankt voor je reactie
          Liever dat ze haar tijd inneemt dan ik ben een geduldige mens dat normaal palmbomen en bananenbomen kweekt maar dacht eens een ander tropische plant te kweken. Tot de kater nog eens op mijn eigendom kwam..
      • Manti
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Jun 2019
        • 105

        #6
        Niet geschoten is altijd mis.

        je kan kijken wat t plantje gaat doen, met een beetje geluk trekt ze haar eigen op maar voor t zelfde geld is ze voor de composthoop...

        ik zou ze laten staan en een paar gebedjes doen voor haar.

        veel succes en welkom hier
        When i smell weed my lungs get horny

        Comment


        • KeBnCBD
          KeBnCBD commented
          Editing a comment
          Bedankt voor je reactie!
          Ik hoop er echt op dat ze haar zal herpakken, moet ik of kan ik er voorlopig iets aan doen? Buiten laten staan of donker plaatsen? Dit is mijn eerste plantje die ik probeer te kweken dus veel verstand heb ik er al niet van laat staan EHBO voor wietplantjes nogmaals dank voor je reactie
      • Manti
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Jun 2019
        • 105

        #7
        Ik zou ze zeker niet volledig donker zetten.
        als ze nog aan fotosynthese kan doen hangt het van die 2 blaadjes af.

        Verwacht wel niet meer te veel van haar als ze het al overleefd.
        When i smell weed my lungs get horny

        Comment

        • JohnnyHaze
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2012
          • 912

          #8
          ''Een zaadje gevonden in mijn pot diesel'', het begin is al niet bijstergoed.
          Er is een grote kans dat dit zaadje een hermafrodiet is, helaas KeBn..

          Plus de kat heeft de eerste plant gehandicapt gemaakt, je plant heeft zeker een dwarslaesie nu.
          nee zonder gein, lekker laten staan en als je het leuk vind (en hij nog een beetje groeit en je hier plezier uit haalt) koop je de volgende ronde mooie goede zaden en dan krijg je ook echt iets lekkers te roken! want nu is deze kans erg klein, hier ga ik niet over liegen.

          Succes ermee!

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #9
            Het was al van 3 weken geleden eh..
            KeBnCBD kan ondertussen al vertellen of ze het gehaald heeft of niet.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • KeBnCBD
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Jul 2019
              • 8

              #10
              Plantje heeft het niet meer gehaald. Tak werd bruin. Ondertussen heb ik 2 nieuwe Amnesia CBD

              Comment

              Bezig...