Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blunder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blunder

    Korting op 420shop
    Beste leden, ik heb eergister vrij laat mijn weed die al in de wekpotten zat even laten luchten. Door de weed even op kranten in de kast te leggen. Nu ben ik in slaap gevallen en kwam gister erachter dat het dus nog uit de potten lag. Dus ik alles weer in de potten gedaan hygrometer erbij nu is de weed erg droog en op 55procent. Kan ik van die boveda zakjes erbij doen om de lv weer hoger te krijgen of is dat schadelijk voor de weed?

    #2
    Lv van 55% is gwn goed hoor mag zelfs 50%zijn.

    zodra je de wiet weer in weck potten doet word die vanzelf wel weer iets zachter anders idd even boveda zakje erbij
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #3
      Ik vond hem veel te droog, hij verguisde meteen bij het klein maken. Ik ha ergens gelezen dat 63procent de beste lv was voor curen

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        63% is wat staat geschreven en wat je ( misschien) wilt!
        Geen enkele wietsoort is 63% ligt ook aan je smaak!
        Mocht het echt te droog worden om lekker te roken
        kan een aardappelschilletje van 2 cm. al wonderen
        doen om de lucht naar jou zin te brengen............
        Last edited by Ipie; 29 October 2019, 14:36.

      #4
      Jup, aardappel schilletje of appelschilletje of iets. Gwn iets vochtigs erbij, dan is allen binnen 24 uur weeg goed.
      Of als je nog ergens een verse top hebt liggen kun je die er ook bij gooien. zelfde effect. (niet super vers maar 2/3 dagen gedroogd vers).

      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #5
        En toch is de lv in mijn wekpotten 63procent geweest is gewoon een kwestie van meten. Ik heb inmiddels die zakjes van boven gehaald en de lv is alweer aan het stijgen. Is nu alweer 58procent. [...] Je kunt de lv ook 80procent houden hoor maar dan gaat het rap schimmelen.
        Bedankt voor jullie reacties

        uhm madi padi hum
        Last edited by QnQ; 30 October 2019, 08:33. Reden: onnodige opmerking verwijderd

        Comment


        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment
          Onze Tibetaanse wie?

        • Brandnetel
          Brandnetel commented
          Editing a comment
          Ik heb het eens opgezocht Ipie ,maar het bestaat echt. Keelzang of boventoonzang. Maar wie daarmee bedoelt wordt is mij een raadsel.

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Ik weet het wel, en iedereen op het forum die al wat langer meeleest weet dat.
          Ik weet niet waar dat weer voor nodig was, maar ik heb het verwijderd.
          Riskante actie als je bij een volgende belediging weer 20 punten erbij krijgt op je lijst.

          Voor iemand die een mantra uit het Tibetaans boeddhisme probeert te quoten heb je duidelijk moeite om dingen te laten gaan en innerlijke rust te vinden Kunichika.

        #6

        Comment

        Bezig...
        X